Bort med rosa

Och in med det röda

Ja, det är vad jag pysslat med i Tv-rummet.

Ett par nya kuddar i soffan, och lite nya blommor

i krukorna, så blev det ju lite "juligare" härinne också.


2 stora jul-lådor har åkt till tippen i år.

Har bestämt mig för att inte spara på allt.

Smaken ändras ju även här :)

Men jag har sparat ett par kartonger i förrådet

med bl.a  jul-landskap och en massa

sjungande, sovande, snarkande tomtar som

jag inte alls känner för att ta fram längre.

Men faktiskt inte haft hjärta att slänga.....än.


Sparar ni på allt julpynt under åren?


(bort med det rosa)


(och in med det röda)


(juligt i fönstren)


(ny fin kudde, men usch jag måste göra nåt åt datasladdarna.
Jag som verkligen är "sladdallergiker")


(jul i tv-rummet)


(3:e ljuset brinner)


Kommentarer
Postat av: Jens

Hej! Vad fint du har julpyntat! Förra julen (i samband med flytten) rensade vi rejält o då gjorde vi oss av med en massa julsaker också. Men vi åkte till Candela med det mesta o de var jätte-tacksamma,känns lite bättre än att slänga det!

Hälsa Jonas o ha det bra!

2008-12-14 @ 18:46:55
Postat av: Tessan

Haha, måste ju säga att det var min förtjänst att du kunde ta korten på bordet. Först spillde stearin på hela bordet och det hjälpte jag dig med. Sen var ju bordet trasigt. Och Pappa kunde ju inte laga de och det fixade jag ju också. Och till sist när du ska ta kort på ljusen så tar batterierna i kameran slut, och då fixar jag ju fram nya =)

Ett stort tack till mig då =D

2008-12-14 @ 19:03:36
Postat av: Lotta

Hahaha,, Ja självklart Tessan!

TACK; TACK!!!

Det är tur du finns :)

2008-12-14 @ 19:58:02
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vad fint ni får det... vi ska pynta i massor till nästa jul, i år ligger vi lite lågt :(

Kram Anna-Karin

2008-12-15 @ 13:57:54
Postat av: Lotta

Jens:

Ja, det var ju en bra idé att åka till Candela.

Får tänka på det till nästa gång!

Anna-Karin:

Ja, nästa år har ni ju lite att "ta igen"

Men vad mysigt ni gjort det i husvagnen.

Ni är beundransvärda!!!

Skönt att "bygget" börjar ta fart nu :)

2008-12-16 @ 08:50:11
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0