"Mitt genombrott"

Nu återstår bara halva Idolfältet.
Och håller ni inte med om att det är de 5 bästa som är kvar?
Än så länge har jag inte ringt in och röstat på mina tre "favvisar".
Men ikväll är det nog dags att lyfta luren och ge sitt stöd åt Amanda P,
som ju suttit löst de senaste 2 veckorna.
"Mitt genombrott" är kvällens tema, och det ska sjungas 2 låtar var.
Här kan ni se vilka låtval Idolerna gjort

(Jag håller tummarna för Amanda P ikväll,
 och önskar så att hon får stanna en vecka till.
Här kan ni läsa hennese blogg)

Idag är det 3 år sedan jag gjorde "mitt genombrott".
Inte som sångerska tyvärr , men som färgsäljare och även "bloggerska" ;-)
Den 18 november 2008 skrev jag med "darrande händer" mitt första inlägg.
Jag är idag jätteglad för det beslutet:-)
Förutom alla fina människor jag "träffat",
så har bloggen även "hjälpt mig" i mitt jobb.
Det finns många roliga saker som förmodligen inte hade hänt
om det inte vore för just "lotenlind".
(bla den direktsända timmen i radion, då jag fick prata tapet-trender:-)


Hela 740 inlägg har det hunnit bli än så länge ........
Och de flesta har ju handlat om mitt största intresse
som ju just är allting som finns runtomkring mitt arbete.
(med lite extra kärlek för tapeter)

(Här i vår tapetavdelning trivs jag allra bäst)


Finns det några nackdelar med bloggandet då?
- Jag kommer inte på mycket.
  Det skulle vara känslan som jag känner just nu,
  då jag behöver fler timmar på dygnet ...... 
När jag som den senaste veckan ser att jag haft närmare 2000 besökare,
och ändå inte hunnit med att skriva ett enda inlägg så ger det mig lite "ångest"
Jag har egentligen massor av text och bilder att dela med mig,
men tiden räcker inte till.
Ett stort TACK till alla er fina läsare, som står ut med mina
ofrivilliga "bloggpausar" och forsätter att titta in här !!!!

Det är så roligt med all fin respons man får av bloggandet.
Kan berätta för er att jag i veckan blev riktigt rörd!!!
En kund tog sig tiden att ringa upp mig på jobbet,
bara för att tala fina ord om mig och bloggen :-) 
Vilka fina människor det finns. TACK Birgitta!!! 
  
Önskar er alla en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack själv för att vi får vara med och läsa om dig!

Kommer ihåg att vi började få kontakt via vårt gemensamma musikintresse ABBA och UGGLA bl.a. :)



Tiden går fort!

Ha en underbart trevlig helg!

Kram

2011-11-18 @ 08:20:43
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Stort grattis på treårdagen!

2011-11-18 @ 08:30:16
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: pysseliten

Grattis ja du vet redan att jag en trogen läsare läser heller här än jag läser Morgontidnigen :)))

SÅ roliga uppdrag du kommer bli så efter frågad hoppas bara inte för mycket så du inte hinner med här inne någon då och då . Men jag håller koll lollar in mellan varven .Hoppas vu kan få tilfälle att ses ta buss eller tg till varandra någon gång kanse typ feb mars om det är lite lungnare .

Nu ska jag jobba undan lite på jobbet kram Ps idag ska EBBA och se på Idol i nORRKÖPING HON HAR LOVAT ETT KORT ÅT MIG .Kramis !!

2011-11-19 @ 08:17:29
Postat av: pysseliten

man kan tro är är full när jag skiver lollar ;)) och alla bladningar på bokstäver men men det går för snbbbt ibland . Din arbersplats ser roligar ut än min som bara ser spolarvätrsor godis .Men men har många kunder nu snbbtvätt och tvätthallsuthyring hela tiden Ps kan man lyssna repris på radion vill med höra ?Kram igen

2011-11-19 @ 08:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0