Svenska hits

Ni har väl inte missat att "Idol",
är igång igen?

Roshana var den som fick lämna den första
fredagsfinalen förra veckan.
Själv tycker jag att det är många
talangfulla personer med detta året,
och har haft svårt att hitta någon favorit.
Men utan inbördes ordning så har jag några stycken
som jag tycker "stuckit ut" lite extra,
och dom håller  jag tummarna för lite extra ikväll:
Molly, Amanda F och Amanda P.

Ikväll är utmaningen "svenska hits" och Idolerna
coachas av en kille som skrivit mängder av dessa genom åren,
nämligen Magnus Uggla!
Tyvärr får vi inte höra någon av hans låtar denna afton,
men här är hans nya singel "Kom och gör mig till din man",
 som släpptes för ett par veckor sedan:
/>
Dessa låtar har Idolerna valt att sjunga:

ANDRÉ: Lilla Lady - Daniel Adams-Ray

MOLLY: Satan I Gatan - Veronica Maggio

ROBIN: Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö - Timbuktu

AMANDA P: Utan Dina Andetag - Kent

MOA: Vem Ska Jag Tro På – Tomas DiLeva

AMANDA F: Det Hon Vill Ha – Plura

EMIL: Jag Är En Vampyr – Markus Krunegård

OLLE: 17år - Veronica Maggio

LINNI: Om Sanningen Ska Fram - Eric Amarillo

DENISE: Från Och Med Du - Oskar Linnros

Ska ni titta på kvällens program?
Har ni någon favorit ännu?


Kommentarer
Postat av: pysseliten

detta kan man absolut inte missa ;) Favoriten Uggla .

2011-10-14 @ 08:06:55
Postat av: Äna

Jag får titta på reprisen för vi har fest med fotbollslaget...... Annars så äääälskar jag Uggla ;) kram kram å ha en underbar helg!!!

2011-10-14 @ 08:28:21
Postat av: Lotta

Äna:

Hoppas du hade en trevlig kväll med "gänget" :-)

Javisst är Uggla kanonbra!!!

kramisar til dig!!!

2011-10-15 @ 08:31:39
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0