Min vän

Idag tog jag "ledigt" ett par timmar mitt på dagen.
Färden styrde hemåt och jag umgicks med min vän "Latexfogen"
Och idag krävdes det inte bara hjälp av 1 vän, utan hela 7 "kompisar"
(Det här är en latexfog som tätar springor och fogar upp till 30 mm.  
Latexfogen fäster bra på de flesta byggnadsmaterial som
t ex betong, tegel, sten, klinkers, marmor, trä och glas.
Den tål fogrörelse +/- 10%.
Du kan använda latexfogen både inomhus och utomhus,
dock inte på ytor som konstant är i kontakt med vatten.
Latexfogen kan målas över.)
 
Vad har jag nu hittat på undrar ni säkert?
Jo, jag har alltid gillat släta tak,
så projekt "takrenovering" är påbörjad och ska vara klart imorgon:-)
Bilder och beskrivning kommer,,,
hoppas nu det blir lika snyggt som jag tänkt mig....
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att se att du är tillbaka!
Allt väl?

2013-10-03 @ 15:57:20
URL: http://avantgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0