I´m back!

7 månader har gått sedan jag senast var här på bloggen.
Och det är hela 10 månader sedan jag avslöjade
"min hemlighet" här på bloggen.
Som man säger, Tiden går fort när man har roligt!
 
Att jag skulle få fullt upp med mina nya arbetsuppgifter,
var jag självklart medveten om i våras.
Men jag har alltid varit en tidsoptimist,
och hade nog hoppats att hinna med bloggandet också.
Men jobbet håller mig oftast hemifrån 12 timmar/dag,
och alla vet ju att det finns en hel del hemarbete som sedan väntar
sent på kvällarna när man har familj och ett stort hus.
Därav blev bloggandet helt enkelt liggandes på is ett tag.
Men nu är jag tillbaka :-)
 
Jag kan iaf summera att det har varit ett fantastiskt första halvår,
och jag trivs som fisken i vattnet! Men fortfarande finns det förstås
flera utmaningar som väntar ......
 
(Ett ordspråk jag gillar)
 
Nu ska jag framöver ta mig tid att läsa mina favoritbloggar,
för detta är något jag helt försummat och saknat.
Och jag är såååå nyfiken på vad som "hänt" hos mina
bloggvänner, så det ska bli ett nöje att titta in hos er :-)
 
På återseende kära läsare !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pysseliten

ÅHHH jippi har saknat dig massor ;)
Men förstår att jobbet tar all tid och familjen .
Är så avis på ditt kuliga jobb ;) Måste får komma och praktisera en dag hos er . Och få lära mig lite nytt . Vi håller på som vanligt hemma Pär och frivecka så idag pysslas det i garaget med skylt till sonens hus nr sjutton :)Och jag ska ju bli farmor i vår .Kramis så länge vi hörs snart igen .

2012-11-20 @ 12:18:59
Postat av: Camilla

Välkommen tillbaka, har saknat dej och din blogg. Kul att du trivs och inte ångrar det :).
Kram!

2012-11-20 @ 19:59:33
URL: http://camillamelcker.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vad roligt! Välkommen tillbaka! Förstår att det måste vara fullt upp med såna arbetsdagar. Skönt att du trivs och att det går bra i alla fall:)

Kram Pernilla

2012-11-20 @ 21:24:41
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Så härligt att höra utav dig igen! Själv är jag mitt uppe i en flytt från Västerås till Stockholm då jag har börjat jobba på Happy Homes Supportkontor som Marknadsassistent med inriktning mot kommunikation, I Löööv it! Ha det så bra och hoppas du får lite ledigt emellanåt också!

Kram

2012-11-20 @ 21:51:01
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Proforma - Irene

Men... vad kul med ett livstecken från dig Lotta! Vet ju att det är mycket jobb med eget och med 12 timmars arbetsdag varken orkar man eller hinner inte så mycket annat! Men det finns ju så mycket som väger upp och det är kul att höra att du trivs och valde rätt väg. Den där kursen i London låter inte fel, ha det så kul!
Kram

Ps. Allt är bara bra med mig!

2012-11-22 @ 14:18:32
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0