Musik

Jag befinner mig på Colorama-mässa i Stockholm.
Otroligt kul, och flera bra inköp har gjorts
till vår kommande butik.
Nu är det dags att piffa till sig lite innan middagen.
Då det också brukar komma en artist och uppträda.
Förra året var Charlotte Perelli här,
och nu spekuleras det i vem som kommer i år.
Har hört två "rykten" Lena PH eller Linda Pritchard.
Snart får man se om detta stämmer.

Ni andra med musikintresse ska väl snart bänka er framför Tv.n
för att se melodifestivalen.
Och jag har allt tänkt att försöka "smita  till damernas" (hotellrummet;-)
ett par gånger under kvällen för att uppdatera mig hur det går i Globen.
Jag hoppas att programledarna ikväll kommer upprepa dessa ord:
- 12 poäng till Loreen!

(bilden från SVT)



Vem håller ni på???    Telll me, Tell me!!!


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Synd att du missar ikväll men du kanske får ännu bättre underhållning där du är! Loreen 12 poäng... absolut!

Kram

2012-03-10 @ 18:22:20
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag håller på Loreen och Daniel Lindgren. :)

2012-03-10 @ 20:15:17
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Loreen fast Ebba höll på Danny ,han hade häftiga kläder . Hoppas du haft en bra dag jag har lärt lilla sonen att tvätta fönster lite kurs ;)) Sen hängde han upp gardiner Ebba piffa kuddar och jag titta på ;) Nästan i alle fall

2012-03-11 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0