Mitt Hem

Nya numret av Inredningsmagasinet "Mitt Hem"
finns nu att hämta i Coloramas butiker.
27 sidor fyllda av inspiration med bl.a
Drömhem i blått&vitt, Lyft hemmet med ljus,
Härliga färgtend "Tropico-pop", Fixa nytt badrum,
flytta väggar, släpp in våren, designerns bästa hemmatips
härlig vårmeny, en trendrapport mm.



På tal om Colorama så kommer jag nästa vecka bjuda på både 
fina nyheter och härlig inspiration här på bloggen!
På fredag morgon öppnar nämligen Colorama-mässan,
och veckans tre sista dagar ska tillbringas i Stockholm.
Med den "förhandsinfo" jag fått så är det flera,
mycket intressanta nyheter som det ska tittas närmare på!
Kameran och jag är laddade ;-)






Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Ha så kul på mässan!



Kram

2012-03-08 @ 07:21:19
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Karinas inspiration

Det ska bli kul med mässan, vi syns imorgon:))

2012-03-08 @ 10:44:36
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se
Postat av: Proforma - Irene

Ha det kul på mässan! Och trevlig helg!

Kram

2012-03-09 @ 00:40:26
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: pysseliten

åhh mässa i 3 dar ,vi var fem timar på bomässan och den är ju inte så stor alls . Men fick med litebfröpåsar hem chips och tidningar så idag efter jobbet blir det till att lägga sig och läsa om jag har ro ;) Kram och ha en trevilg helg .

2012-03-10 @ 08:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0