Communication, Mr Perswall

Mr Perswall, mästaren på fototapeter, har kommit ut med en ny kollektion.
Såhär skriver de sin nya bok, "Communication"
"Kollektionen är en hyllning till berättarkonsten.
Vi skapar oss själva genom relationer med andra människor och relationer uppstår
genom kommunikation där en god historia är den minsta gemensamma nämnaren.
 Nu vill vi ge dig möjligheten att berätta en historia direkt på väggen
. "






(Bilderna från Mr perwall, fler mönster ur Communication hittar du här)

De två nedersta bilderna med betongväggen och bokhyllorna faller
mig bäst i smaken, men jag har ingenstans som de passar in hemma
hos mig just nu.
Istället har jag beställt två "äldre" fototapeter ifrån just Mr Perswall
som väntar på att få komma upp på ett  lite annorlunda sätt!!! 
Snart ska ni få se ......

(2 fototapeter från Mr Perswall  ligger hemma och väntar...)

Kommentarer
Postat av: pysseliten

hallo hemma igen :) efter en härlig vecka med massa värme ,vi hade mellan 34-38 hela veckan en kv'll vid 21 var drt 38 litr för varmt men men vi klara det med :)

Ser ni har köpt matta fint det blir ! och du en tapet igen vart ??? nyfiken i en strut ;)

Ska nu ta tag itvätt högen sen blir det det jobb .

ha en bra dag .

2011-09-07 @ 08:12:46
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag ser verkligen fram emot att se vad du ska göra med fototapeterna!



Kram

2011-09-07 @ 08:26:47
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Emma

Otroligt snygga & häftiga tapeter! Håller med Åse ovan om att det ska bli roligt att se vad du ska använda tapeterna till :)

2011-09-07 @ 11:31:21
URL: http://www.interiorbyemma.se/
Postat av: Annika

Åh gillar gitarren!

2011-09-07 @ 19:29:59
URL: http://avantgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0