Vem åker ut?

Jag tror att kvällens Idolavsnitt kommer att bli riktigt spännande!
"Storband" är temat denna gången.
Inte min favoritmusik, men titta ska jag naturligtvis göra :-)
Var inne på TV4 och tjuvkikade på när Idolerna repade, och såhär lät det:
En av mina favoriter, Amanda P, satt ju löst förra veckan :-(
Kvällens tema är nog tyvärr inte hennes bästa genre.
Men jag hoppas nu att hon får hänga kvar tills nästa vecka,
då jag tror att hon har mycket kvar att visa.

Mina andra "favvisar":Molly,kommer säkerligen glänsa ikväll
med sin "soul-röst", så där är jag inte orolig.
När det gäller Amanda F, så fortsätter hon att köra sin egna stil
på ett bra sätt. Men frågan är om hon börjar bli föööör egen?

Jag har jättesvårt för att gissa vem som kommer åka ut ikväll.
Linni låter grymt bra och hennes röst har ju likheter med Cher,
vilket jag tror kommer gynna henne i "Dark Lady".
Robin har ju en riktigt bra röst och jag tror att han också kommer sitta säkert. ´
(Vet ni förresten att han speat i ett band tilsammans med Erik Saade?)
Moa, Olle, André är också riktigt duktiga!!!
Men tyvärr måste ju någon lämna Idol ikväll.
Och min gissning går tyvärr till Olle:-(
Vem gissar du på?


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Linni var absolut ingen favorit hos mig så i mitt tycke var det rätt som åkte efter kvällens uppträdande, i synnerhet när man jämför med de andra. Det kunde iofs lika gärna varit André också! Amanda F var helt otroligt bra ikväll och nej... hon blir aldrig för egen. Molly, Amanda P och Robin var också bra. Överlag var det faktiskt en riktigt bra omgång!

Kul med dina gissningar inför kvällen! Tyvärr hinner jag aldrig läsa förrän efter.

Trevlig helg Lotta!

Kram

2011-10-29 @ 00:48:50
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Ina

Hej! Tycker du har en fin blogg, vi har nästan likadana hus, så därför kan jag gå in här och få tips.

Jag tyckte så synd om Linni när hon blev så ledsen för hon åkte ut. Dock var de andra ett steg bättre än henne, så nån måste ju åka ut. Jag gillar mest Molly, hon har en fantastisk röst. Amanda F förstår jag inte mig inte alls på. Trevlig Helg

2011-10-29 @ 17:31:11
URL: http://bergbackabo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0