Uterummet nästan klart :-)


Det fattas lite småfixande innan vårt uterum är helt klart.
Bl.a ska fönstret till dotterns rum bort.
Vi får se om "vi" hinner fixa detta i år,
eller om det får vänta till våren.....
Jag hoppas att J är villig att hjälpa till med detta genast,
då det även påverkar renoveringsplanerna för dotterns rum:-)

Men nu ska ni få se hur fint det blivit i vårt uterum:


Jag har letat i skåp och lådor. Och den som spar han har ;-)
Nu längtade jag efter orange igen:




Plåthyllan från bakongen har fått flyttat hit istället.
Bakom den har jag fäst en "fondtapet" med dubbelhäftande tejp:


Och när mörkret faller på så är det riktigt myspys härute nu.




Det är synd att vi inte får njuta mer här i år.
Men den som väntar på något gott.....




Kommentarer
Postat av: Karinas inspiration

Jättefint!!!

Gillar alla orange detaljer mot det svart-vita:)

Ha en bra vecka!

2011-10-25 @ 22:43:49
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se
Postat av: Åse - Interiörguiden

Det ser fantastiskt ut, där kommer ni stortrivas så fort vädret tillåter : )

2011-10-25 @ 22:53:12
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Annika

Oj vad fint det blev! Vi har också småpill kvar, måste lägg ut bilder i veckan! Glömmer hela tiden.

Ha det bra! Superfint än en gång! :)

2011-10-25 @ 23:05:28
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Oj, vad fint det blev och i kvällstid riktigt mysigt! Synd att ni inte får njuta av det nu men det kommer en vår igen! :)

Kram

2011-10-25 @ 23:35:16
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Weronica

Jösses vad fint det blev. Kanonmysigt :)

2011-10-26 @ 06:00:07
Postat av: pysseliten

ja se vad man kan ha i skåpen :) Så fint det vart mysigt . Vi köpte en gasolvärmare och kan sitta där ute även nu .Kan tänka mig att du längtar till våren då alla fönster ska tvättas ;))) Ivår måste jag komma och hälsa på .Och ska ni neråt så lova att höra av er .Nu blir de frukost här hemma tog sovmorgon till 0800 idag rekord .Men känner mig supertrött ;(än Kram

2011-10-26 @ 09:01:32
Postat av: Lena Risberg Colorama Piteå

Så jättefint ni fått det i uterummet...jättemysigt!! också sugen sätta belysning i golvet i våran inglasning, riktigt snyggt:)) ha de gott!!

2011-10-26 @ 16:58:39
Postat av: Dijana

Så fint det blev, vill också ha!!!

2011-10-26 @ 19:30:04
Postat av: Lotta

Tack snälla, för era kommentarer:-)))))

2011-10-27 @ 07:02:31
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad snyggt och höstig känsla med dom orangea detaljerna.

2011-11-02 @ 18:33:10
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej! Vilket fint uterum! Har tänkt köpa matta till vårt uterum och vill ha en som känns skön att gå på. När jag googlade så hittade jag din blogg och dina tips om matta med lång lugg lät väldigt bra. Så nu undrar jag vad det är för matta ni har och var du köpte den?

Svar: Hej Åsa! tack för din kommentar. Jo det är allt skönt med en mjuk matta därute:-) Mattan kommer från Forbo och är extra tjock. Brukar vara en beställningsvara, då de som brukar finnas på lager är en tunnare modell men med samma utseende. Titta in närmaste Colorama-butik så kan de säkert hjälpa dig:-)
Loten

2014-03-31 @ 11:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0