Matta av "heltäckning"

Jag har ledsnat på vår vita ryamatta i Tv-rummet.
Ville ha något mörkare som liknar klinkersgolvet.
Men här vill jag forfarande ha en matta,
för trots att vi har golvvärme här så ser det mysigare
och mer ombonat ut på detta golvet.

Hittade ingen färdig matta,
och då får man ju hitta på något annat.
Här får ni ett tips på vad man kan göra av en heltäckningsmatta:

(en tjock och tät heltäckningsmatta ligger det nu i Tv-rummet)

Några nya kuddar och en skön pläd att krypa under när man myser i Tv-soffan,
hittade jag i passande färger på min senaste shoppingrunda.




Jag har tidigare tipsat er om hur man kan designa sin egen matta och form.
Det inlägget hittar ni här.


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Vi har den svarta i sovrummet ser inte mina svart strumpor på den så idag sög jag in en i dammsugarn .

Vi hade med en vit i stora rummet värde den vart svart grå av mannesluddiga strumpor värde :(

Det ser mysigt ut i soffan stilfullt :)

2011-11-29 @ 21:40:11
Postat av: Proforma - Irene

Jättebra eftersom man kan få i vilken storlek som helst. Vi hade det i vårt förra vardagsrum och nu även i detta. Ryan som vi har nu beställde vi från JAB. Vi tittade också på dom från Ege men de var inte tillräckligt vita.

Lotta, jag har ett önskemål: Hade uppskattat om du kunde göra bilderna lite större, det är så roligt att se din inredning. Men bara om du vill... :)

Kram kram

2011-11-29 @ 23:27:29
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Siri

Vill ha en ryamatta under matbordet..men är rädd att den lätt förstörs..

Har du handlat på innerum.se? Ser kopläden och kudden? :)

2011-12-01 @ 08:50:48
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Lotta

Proforma:

Tack för tipset!

Det ska jag absolut göra :-) kram



Siri:

Tror inte att du behöver vara rädd för att den förstörs. Beror sjävklart på färg och att man inte spiller en massa. Men det gäller ju vilken matta somhelst. Nä, inte dessa. Minns tyvärr inte vart jag köpte dom. Inte på nätet, det var på en "shoppingrunda" ;-)

2011-12-01 @ 22:24:44
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0