Mitt Hem Vårnummer

Coloramas inspirationstidning "Mitt hem"
finns nu i butikerna.
I årets första nummer kan man bl.a  läsa om:

- Hallar som Välkomnar
- Badnytt
- 29 sidor inredningstips
- Repotage från Formex-mässan
- Rum för kreativa kids mm...
Inredningstidning colorama våren 2011

HÄR kan du också läsa tidningen online.

På tal om Colorama, så ska jag till Stockholm i helgen
och besöka deras mässa för första gången.
Många leverantörer ska vara  där och visa sina nyheter,
så jag hoppas ha något roligt att visa er när jag kommit hem.
Jag ser fram emot en riktigt trevlig Helg i storstaden :)




Kommentarer
Postat av: pysseliten

Kul att läsa ska nog ta ett nr i butiken :)

Kul med huvudstaden vi ska bada badtunna i helgen hos mannes bror som har land i skärgården .

2011-03-17 @ 20:00:22
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Brukar man inte få den i brevlådan... eller?

Ha det så trevligt i huvudstan! Ser fram emot bilder!

Kram

2011-03-17 @ 21:55:21
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0