Yllebröllop

Idag firar jag och mannen  bröllopsdag! "Yllebröllop"
Det är nu 7 år,  och även 7 kilo sedan, som vi den Den 9 dec 2004
vigde vi oss i ett litet Gazebo i Karibien.
(Gissa vem som står för 5 av de 7kg?  :-(
Förutom när mina barn föddes så är detta
klart den underbaraste dagen i mitt liv!

Ibland funderar man på hur mycket av sitt privatliv
man ska "dela med sig" av, på en blogg som många läser?
(Detta är ju mycket individuellt, och det finns ju mängder av bloggar
med alltifrån "musslor" till "öppna dagböcker")
Och här finns ju ingen regel om vilket av detta som är
rätt eller fel. För var och en bestämmer ju självklart över sin egen blogg.
Och finns det någon som "retar" sig på innehållet,
så är det ju faktiskt valfritt att gå in och läsa där.

Alla som känner mig vet att jag är en "smitare",
som alltid försvinner när kamera och videokamera dyker upp.
Idag bjuder jag på det!
Jag vet ju sjäv hur kul det är att ibland få se och veta
lite mer om personerna bakom bloggar jag läser.
Så finns det någon som vill titta på ett litet hopklipp av foton och filmsnuttar
från vår bröllopsdag i Karibien, så kommer det här:
(om ni trycker på knappen längst ner till höger med de 4 pilarna
kan ni se klippen på helskärm)






(Här finns en "resedagbok" om text och bilder från denna veckan)

Jag gillar att fira allt som kan firas!
Så ikväll blir det champange och ett bad,  därefter Idolfinalen"
samt en god middag, som jag förstås ska fixa en findukning till.
Imorgon bitti bär det sedan iväg till Stockhom för att tillbringa helgen
med att strosa, mysa och äta god mat i vår fina huvudstad :-)
Jag har tidigare i livet genomgått en skiljsmässa,
och vet verkligen vad det innebär att känna på, när livet är tufft.
När allt vänt är det härligt att leva!
Och jag tänker faktiskt ofta nuförtiden på
hur lyckligt lottad jag känner mig som har en underbar familj,
och ett jobb som jag älskar.
(Är det åldern som gör att man börjar bli mer sentimental?;-)

Önskar er alla en Trevlig Helg! Och ta hand om era nära&kära!
Jag vill avsluta dagens inlägg, med att spela en låt för min man
som jag tyvärr inte hittade med Ledin, men den är bra ändå:


Kommentarer
Postat av: pysseliten

GRATTIS:) ska kolla detta i lung och ro när jag slutar .Bull bak på gång nu på jobbet ;) Kram

2011-12-09 @ 07:23:09
Postat av: louise

Ni är underbara, älskar er så mycket! Hoppas ni får en underbar dag och en toppen helg i stockholm!! loveu<3

2011-12-09 @ 09:37:14
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/
Postat av: Äna

Grattis, till er båda!!! vad härligt det ser ut, kan verkligen känna värmen;). Åååå så fina ni är allihopa (va barnen växer fort ....) Hoppas ni får en trevlig å mysig helg GRATTIS (träffas nggång??) Krami Äna!!!

2011-12-09 @ 13:00:34
Postat av: pysseliten

åhh nu så nu har jag torkat tårar så fint och vilken början med Ted han var ju min största idol när jag var yngre .Så himla hilma fint som i en film .Så kul att se och höra dom fina låtarna .Hoppas ni får en bra helg själv ska vi på julbordsfest med jobbet .Bada lungt i snön kram

2011-12-09 @ 15:09:03
Postat av: Karinas inspiration

Hoppas att ni får en toppenhelg i Sthlm!



Kram Karina

2011-12-09 @ 23:01:43
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se
Postat av: maud weckman

Grattis<3

Härlig film!

Kramar<3

2011-12-10 @ 10:43:59
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Men grattis Lotta några dagar senare! Så fantastisk du är som delar med dig, så roligt att se filmen. Ja, nu har jag suttit här och snyftat... jag gråter alltid på bröllop! Det hör till åldern, absolut och det blir bara värre men åren! Så fin upplevelse det måste varit.

Kram

2011-12-12 @ 23:28:12
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Alla:tack för era grattis-hälsningar:))))

anna: ja, det tycker jag absolut vi ska göra:)))) vi kan väl ta och bestämma något efter "helgerna" kram kram

2011-12-14 @ 04:43:11
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0