God fortsättning......

Då var julen 2011 över.
Visst har det gått extra fort detta året,
då julen inföll på en helg?
Hoppas iaf att ni alla har haft en fin tid
med era nära&kära.

(såhär fina paket hade min mamma gjort till oss:-)

Mellandagsrean är igång för fullt.
Själv har jag hunnit med att besöka "stan" ett par snabbisar,
både på juldagen och annandagen.
Nu ska jag tillbringa lunchen med ett besök på "Hem&Hobby" här i Hjo,
och hoppas kunna göra ytterligare några fynd:-)

Har ni besökt "mellandagsrean" ?



Kommentarer
Postat av: pysseliten

gissa avis då hem och hobby massa kuliga skaer som jag gillar :)

Hoppas jul varit bra med många fina klappar sjölv fick jag ett strykjärn :)

2011-12-27 @ 17:12:47
Postat av: Morgan

Mellandagsrea på Hem & Hobby måste vara det ultimata för heminredningsintresserade!

2011-12-27 @ 18:59:43
Postat av: Lotta

Morgan:

Det är det verkligen:-)

2012-01-01 @ 18:20:40
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0