Kniven mot strupen

Har ni tittat på Tv-programmet
"Kniven mot strupen" som går på Tv3
på tisdagar kl. 21,00?
Här hjälper kocken Alexander Nilsson konkurshotade
restauranger att bli lönsamma på 5 dagar!

Idag kommer de till Hjo, och under dagen kommer
de att besöka mitt jobb, då vi ska sponsra med färg.
Som tack för det, får vi möjlighet att gå dit och äta ikväll (före)
eller på Påskafton (efter) då allt ska vara omgjort och klart.
(Tyvärr passar inte någon av dessa dagar mig:(
Restaurangen som ska få en uppfräschning heter "Alexandra"
Där brukar jag och Jonas ibland ta en sallad på lunchen.

(Restaurang Alexandra ligger mitt på torget i Hjo. Bild Hjo turistbyrå)

Brukar ni titta på "Kniven mot strupen"?
Själv kollar jag repriserna ibland.
Mitt favoritprogram "Desperate Housewives" sänds ju
på samma tid i en annan kanal.

Ikväll är det dags att drömma sig tillbaka......
För 2 månader sedan, när vi var i Los Angeles,
åkte vi runt på gatan i "Wisteria Lane"



(Här bor Susan och Mike med sin lille söte son)


(I ett gult hus bor även Garrielle Solis med sin familj)


(Och här bor Bree, precis mittemot Lynette och Susan)




(Ingen bra bild, men jag har iaf  ett kort på Lynettes hus ;-)



Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har sett det programmet en gång. Det är bra att programmet finns, för det är säkert många restauranger som behöver hjälp. Vad synd att du inte kunde gå. Ha det gott! Kram :)

2011-04-19 @ 14:00:51
URL: http://coloramatumba.blogg.se/
Postat av: pysseliten

jaaaa du leder på Hemtex har röstat flera gånger idag :))) HÅLLER TUMMARNA NU kRAM

2011-04-19 @ 20:20:45
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

Hej!

ska bli spännande att se programet sen när det sänds. En fråga... vi har betsade träutemöbler som är riktigt fula. Kan man göra någåt åt dem? Måste man slipa bort allt innan man oljar el målar dem igen?

KRAM

2011-04-19 @ 20:58:52
URL: http://antligenmamma.blogspot.com
Postat av: Lotta

Pysseliten:

TACK gulliga!!!!!

Alexandra:

Är det fabrikslackad bets eller lasyr du har?

Vad är det för kulör?

Det bästa är om du tar med dig en stol ner till butiken och att Janos tittar på den.

Kram och Glad Påsk!

2011-04-20 @ 08:52:47
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Jag undrar om du skulle vilja vara med i min blogg i ett inlägg och berätta om hur det var att besöka Wisteria lane? :)

Hör av dig!

2011-04-20 @ 11:30:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0