Färgglada "pip"

Kommer ni ihåg förra sommaren då jag visade
dessa härliga tapetnyheter?



(Bilderna lånade från InTrade)

Tapetkatalogen "Pip" sålde otroligt bra förra året.
Och jag är övertygad om att den kommer bli mycket populär även i år.
Holländska "Pipstudio" har även en massa andra härligheter ´förutom tapeter.
Porslin, bäddset, textiler och massa andra saker finns i deras härliga mönster.
Nu ska tydligen dessa fina grejer snart även komma att säljas i Sverige.
Om jag har fattat rätt så blir det Åhlens som kommer vara återförsäljare.


(Bilder från Holländska Pipstudio)


(Här har jag använt mig av tapetrester av "pip" till en sommardukningi fjol .
Jag har tapet kvar, och visst vore det läckert med lite fint porslin till;)


Flera inredningsprogram använde sig av tapeterna ifjol.


(Det tapetserades bl.a en hel del på möbler, här ur programmet
"Äntligen Hemma"
)

Och ikväll är det dags igen.
Då ska vi få se "Pip" vara med i Bygglov.
Så kl. 20,00 ska jag bänka mig framför Tv:n:)


Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Pip är en sådan underbart härlig katalog, man blir riktigt glad när man tittar igenom den! Jag kan tillägga att katalogen var InTrades mest sålda kollektion förra året, surprise, surprise!!



Vad kul att Åhlens ska böjra sälja prylarna ur serien, de ska jag verklgen hålla utkik efter. Tack för tipset.



Kram Åse

2010-03-09 @ 08:11:34
URL: http://interiorguiden.blogspot.com
Postat av: pysseliten

Bra då ska jag med bänka mig framför tv i kväll .

Väntar på att sonen svärfar ska va i Arga snickarn snart där han slipar parkett . Han har egen firma och är super duktig :)

2010-03-09 @ 15:48:02
Postat av: Proforma - Irene

Jodå, jag känner igen tapeterna, särskilt de två understa bilderna. Kanske inte min stil, lite för gulliga och blommiga men definitivt söta!

Värt ändå att kolla in på Åhléns, ibland blir det en annan upplevelse i verkligheten... och absolut att jag ska titta på Bygglov i kväll, liksom alla tisdagar.

Kram Irene

2010-03-09 @ 16:00:29
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag håller med, visst blir man glad av att se dessa otroligt färglada tapeter.



Hos oss har den dock inte gått särskilt bra :( vilket jag tycker är väldigt tråkigt, men den e ju en aning nischad.



Kul att Åhlens väljer att ta in sortimentet, men dock inte för mej eftersom att åhlens för tillfället lagt ner sin verksamhet i Piteå, jag får åka till Luleå istället :)



kram kram

2010-03-09 @ 20:46:30
URL: http://trolldesign.blogg.se/
Postat av: Anna

sitter och tittar på bygglov just nu..håller med om att pip är läcker och det ska bli spännande att se om Åhlens får in nått :)

2010-03-09 @ 20:55:07
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0