Mitt Hem

Ett nytt nummer av inredningstidningen "Mitt Hem"
finns nu ute i Coloramas butiker.
I detta nummer kan man läsa om bl.a
kungliga kulörer, fasadexpertens tips, måla trädgården glad,
sommarinspiration, tomt i totalförvandling och mycket annat.

Inredningsdesignern Judita Appelfeldt ger också bra inredningstips,
och visar före/efter-bilder på renoveringar.
(En jätteduktig tjej som jag verkligen blev inspirerad av när jag
var på kursen som inredningsrådgivare i vintras)



Vill du hellre läsa tidningen på nätet,
så kan du göra det här.



Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Tack för tipset! Den ska jag läsa ikväll, nu till jobbet!

Ha en bra dag!

Kram

2010-06-02 @ 07:52:33
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: pysseliten

kul med lite kvälls läsa på altan i solen .Hoppas du har hunnit njuta ute lite du med idag :)

Jag sluta 14 så har fått en härlig eftermidda i solen .

2010-06-02 @ 20:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0