Forbo Aqualon/Onyx

I höstas visade jag er smakprov ur Forbos kommande
badrumskollektion. Titta här.
ÄNTLIGEN har den nya kompletta kollektionen
kommit till butikerna.
Efterlängtade nyheter:))




Man kan minst sagt säga att utbudet tidigare varit "skralt"
när det gäller våtrumsmattor.
Och jag blev positivt överraskad av materialet
som kom till jobbet häromdagen:)
Bl.a gillade jag mönstret "New York"


I New Yorkkollektionen har storstadens färgskala
och olika byggnadsmaterial präglat serien.
Grått är det nya svarta, skönt tillåtande i badrumsmiljöer
men samtidigt en basfärg som lätt mixas med andra.
Kollektionen sneglar åt sten, skiffer och betong.



Här kan du ladda ner Forbos nya broschyr.
Den finns också att hämta hos din återförsäljare.
Där kan du också se stora prover på dessa fina våtrum:)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag gillade speciellt den nya svarta glittrande mattan + den gula. Jag är lite svag för gult.



Sen gillade jag även stavmosaiken även om den är mindre i verkligheten än på bild :)



Kram kram

2010-02-04 @ 10:18:25
URL: http://trolldesign.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Tur att vårat är avklarat så man slipper tänka på det . Sista bilden var jätte fin :

2010-02-04 @ 11:25:19
Postat av: Therése | Stylish-B.se

Ser så fräscht ut.

2010-02-04 @ 14:43:46
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Åse - Interiörguiden

Kul att det börjar komma lite roligare mönster och färger än de tråkiga traditionella våtrumsmattorna.

2010-02-04 @ 21:33:42
URL: http://interiorguiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0