Val av utemöbler?


Nu börjar jag bli klar här på "baksidan"
Det enda som är kvar att göra är att byta taket,
och att välja utemöbler?

Trädgårdsmöblerna är tvättade och oljade.
Hade egentligen velat måla dessa vita.
Men är rädd för att resultatet på detta material
inte hade blivit bra med en "täckande färg".
Och färg som flagar är ju inte snyggt!
(Jag har ju nog med renoveringsjobb ändå,,,fniss)

Så istället har jag köpt en stor vit duk,
som gjorde att helheten ser mycket ljusare ut.
De gröna sittdynorna har bytts ut mot svarta.
Man jag kan INTE bestämma mig för om jag ska ha
denna möbelgruppen här?
Har nämligen köpt nya konstrottingsmöbler,
som egentligen var tänkta att ha på det nya soldäcket (framsidan)
Men nu har de hamnat här.
Jaja,,, Det går ju alltid att byta igen om man ångrar sig:)
Vi får se vad jag bestämmer mig för imorgon;)


(De rosa kuddarna och filtarna som jag hade i  Tv-rummet i höstas
har nu hamnat här istället:)


(Imorgon ska här dukas upp till fest:)

(såhär såg det ut förut, fula dynor och uttorkade möbler:(



(Möblerna oljade och nya svarta dynor inhandlade.
Får nu fundera på om jag ska byta tillbaka och ställa denna gruppen på baksidan?)



Nu fattas det också en fin dukning inför morgondagen.
Vi ska ju som jag berättat tidigare i veckan,
ha gäster hit imorgon.
Men vi vet inte vilka som kommer???
Ska förklara imorgon hur detta hänger ihop:)
Efter klockan 12,00 får man öppna ett speciellt kuvert,
Då ska ni få veta ALLT!
Önskar er alla en trevlig fredag eftermiddag/kväll i det
HÄRLIGA VÄDRET:)


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Åhh så fint ni har det! Härligt med rosa detaljer. Så nyfiken jag blir nu! Vad är på gång? Hihi. KRAM!

2009-05-29 @ 17:19:05
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Så snyggt med soffgruppen och jag tycker den passar jättebra där. Skönt att sitta under tak och dynorna kan ligga framme även om det kommer en liten regnskyr.

Jag blir jättenyfiken på vad som är på gång... har mina aningar. Har hört talas om liknande... om det nu är samma, vi får väl veta tids nog!

Ha en mysig kväll!

Kram

2009-05-29 @ 19:57:13
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej!

Vill bara berömma dig för din fina blogg.

Gillar din smak.

Har en fråga var du/ni köpt er snygga rottinggrupp?

Må så gott.

Helena

2009-05-29 @ 21:02:46
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Fint!

riktigt härliga ytor ni har, njut av dem över helgen och kom ihåg solfaktor!!



Må gott



Maliin

2009-05-29 @ 22:56:05
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Vårt hus vid havet

Nu är jag nyfiken! Vad ska hända?

/Jenny

2009-05-30 @ 15:02:44
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0