Hemma igen

Tiden går fort när man har roligt.
Imorse var man då hemma i Tibro igen.
Vi har haft en toppenhärlig vecka på Rhodos.
Det var bara min flyg-ångest som var jobbig som vanligt.
Likadant varje gång:(
Igår kväll när planet lyfte kom tårarna och jag satt
förstelnad och hade svårt att andas.
Då börjar min son Gustav (7år) att klappa mig på kinden och trösta mig.
- Mamma, Det är INTE farligt!
Haha, vilken morsa man är va?
Men jag älskar att resa och sola så därför utsätter jag mig för
detta om och omigen......

Vi hade inte ett moln på himlen under de senaste
5 dagarna. Så vi har solat mycket.
Ätit god mat, kollat på bra shower med bland annat
Markolioo (Läs Gustav;) samt de superduktiga showartisterna
på Ving, läst böcker och slappat och haft det skönt.
Och igår, vår sista dag, så hände det som
ALLA i vårt sällskap väntat på hela veckan.
JAG BADADE!!!!!
Haha, Ni som känner mig vet att jag är en riktig "badkruka"
Men barnen hade tjatat varje dag, så jag kunde inte stå
emot "trycket" längre.....hihihi

Men nu är jag som sagt hemma igen och hoppas att ni vill följa
mina dagliga blogg-inlägg som vanligt igen:)
Önskar er alla en bra vecka!

(Gustav är inte lik mor sin, ingen "badkruka" där inte;)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Välkommen tillbaka!

Härligt att vädret blev bra och att ni fått mycket sol på er! Och att flygresan gått bra! Men att inte bada förrän sista dagen!? Då är du mer badkruka än mig (kommer inte ihåg när jag badade här sist) för vattnet måste väl ändå varit varmt där eller...?

Klar jag följer dina inlägg framöver!

Kram

2009-05-11 @ 12:00:46
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh vad härligt med Rhodos. Vi skall faktisk dit om två veckor:) Därför vi laddade upp med resgänget med grekisk afton:) Kram

2009-05-11 @ 12:54:36
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Weronica

Hallå vännen, Tack för ett underbart resesällskap. Fasen vad mysigt det var. Grattis på namnsdagen förresten. Vi syns på fredag!! Kraaaam

2009-05-12 @ 14:24:28
Postat av: Lotta

Proforma:

Nej, vattnet var tyvärr inte varmt.

Men får nog tyvärr erkänna att det inte hjälpt om det vart några grader till:(

Malin: Lyckost er som har erat kvar.

Vart ska ni bo?

Weronica: Tack detsamma. Verkligen HÄRLIGT vi hade det:) Nu längtar jag till nästa gång vi ska ut tillsammans..... Hoppas turen är med oss då i "Vegas" så vi kan boka fler resor o se fram emot:)

2009-05-12 @ 18:32:21
URL: http://www.lotenlind.blogg.se.
Postat av: Anonym

det var helt underbart :)

tack för en underbar vecka <3

2009-05-14 @ 16:51:35
Postat av: louuuuuise <3

åh ,de var underbart :)

tack för den helt fantastiska veckan mamma <3

2009-05-14 @ 16:52:11
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0