Tv-kväll

Fredagskväll igen.
Oj, vad veckorna går fort nuförtiden.
Ikväll blir det en riktig Tv-kväll härhemma.
Eurosport (inte ofta jag sätter på den kanalen;)
Och innan det ska jag väl hinna se lite av finalen på "Let´s Dance"
Har inte följt programmet varje gång (Niklas har ju åkt ur;)
Men av det jag sett tycker jag att Laila Bagge varit bra!
Nu verkar ju hennes motståndare Magnus ha vunnit
tittarnas röster såhär i förhand.
Men Laila behöver väl inte vara ledsen för det.
Hon har ju redan vunnit en storvinst, Niklas Wahlgren!

Ingen har väl kunnat missa att de nu är ett par.
Så fort jag ser karln, så tänker jag tillbaka sisådär
5,10,15, ..... ??? år! (strunt samma;)
Jag var i alla fall 15år när "Filmen G" kom på bio.
Och jag kan berätta att jag inte såg filmen en gång, inte två heller;)
Fanns det egentligen någon tjej då "i min ålder",
som inte var förtjust i honom???
Jag drömde i alla fall om att få simma där i poolen med "Kim";)
Jag tyckte  DÅ att musiken i filmen var jättebra.
Freestyle, som var min favoritgrupp vid den tidpunkten fanns med.
Även Magnus Uggla medverkade. Han spelade rollen som bögen Kristoffer,
och var ju intressserad av  Kim (Niklas Wahlgren).
Men han var ju förälskad i snygga Mia.
Kommer ni ihåg när Kim och Mia träffas på "klubben".
De dansar tryckare till Vangelis "I'll Find My Way Home"
och åker sedan till Vanadisbadet för att simma i utomhuspoolen. 
Den låten är fortfarande en av mina stora favoriter!

(vilken tjej ville inte simma där)

Näe, nog med nostalgiska tankar från 80-talet;)
Nu ska jag ta ett glas rött, höja volymen
och lyssna på låten bara EN GÅNG TILL;)
Önskar er alla en trevlig fredagskväll.
Och håll nu tummarna för "Vicky"

Kommentarer
Postat av: Vårt hus vid havet

Vem var inte förälskad i Niklas Wahlgren på 80-talet! Såg också filmen då! Det kan väl ändå inte vara 25 år sen!!! Huuuu vad tiden gått!

/Jenny

2009-03-27 @ 20:02:28
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Vårt hus vid havet

Vem var inte förälskad i Niklas Wahlgren på 80-talet? Såg också filmen om o om igen! Men huuuu det kan väl inte vara 25 år sen!!!

/Jenny

2009-03-27 @ 20:05:30
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Proforma

Jag har faktisk inte sett den filmen, är nog lite äldre än dig :)

Klart att Laila måste vinna, hon är bara bäst! Håller på henne och nu fick hon ju 40 på första dansen så det är bara att hålla tummarna.

Trevlig helg på dig!

Kram

2009-03-27 @ 20:21:03
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0