Mr Perswall

Det var en händelserik dag på jobbet idag.
Vi hade besök av många återförsäljare.
Bl.a träffade jag återförsäljare från Duro och TT:)

Jag blev speciellt intresserad av det som Magdalena från TT
presenterade. "Mr Perswall".
Mr Perswall är en tapetfabrik som tillverkar ett
innovativt sortiment av fototapeter, illustrationer
och skräddarsydda fondväggar där
Du är en del av designprocessen
.


(bilderna lånade från Mr Perswalls hemsida)

Intresset för fototapeter är ju stort.
Och detta med att kunna göra en egen tapet av ett porträtt
eller en egen bild du fotot på något du tycker om  har ju ifs funnits där förut.
Men priset har vart ganska högt. 499kr kvm.
Nu kan man enkelt själv beställa fototapeten på Mr Perswalls hemsida,
och sedan hämta ut och betala den hos din tapetåterförsäljare
redan efter 2-4 dagar!
Tapeterna har "wall smart" kvalié, vilket betyder att du limmar direkt på väggen.
Priset har sänkts kraftigt till 299kr kvm istället!!

En semesterbild, foto på barnen, sommarstugan, eller bara
helt enkelt en vacker bild du själv tagit. Ja allt är ju möjligt.
Vet ju att flera av er som läser bloggen är riktigt duktiga på att fota:)
Om jag hade haft lite mer talang för fotografering,
så hade garanterat en sån här tapet beställts.
Men jag får väl "rota" lite i bildmapparna och se vad som finns;)
Har du någon fin bild du skulle vilja tapetsera som en fondvägg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad lustigt... jag var faktiskt inne på Mr Perswalls hemsida här om dagen för första gången, så mycket fint! Perfekt pris också! Jag vill nog inte ha en hel vägg med fototapet men kan tänka mig som en tavla istället.

Fotografera kan alla, det är bara att trycka på knappen :) Några blir bra, resten mindre bra...

Är sugen på att köpa en riktig och framför allt en egen kamera, lånar sonens nu. Har upptäckt att det är himla kul att fotografera!

Kram

2009-03-10 @ 23:37:06
Postat av: Lotta

Anonym:

Javistt är det ett perfekt pris:)

Yngsta dottern vill ha omtapetserat i sitt rum.

Går nu och funderar på om jag skulle kunna

köpa något som passar härifrån. De 2 katalogerna med deras egna bilder kommer till jobbet i nästa vecka. Men efter förhandstitten jag fick, så var det tyvärr inget där som skulle passa hos henne.

Och jag tycker också att det skulle kännas roligare att hitta en egen bild:)

2009-03-12 @ 06:49:42
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0