Fredag hela veckan

Då var det fredag igen!
Tycker ni liksom jag att veckorna går otroligt fort?
Och nu går vi ju faktiskt mot mörkare tider,
fastän det känns som att sommaren knappt har börjat.



På tal om fredag....
Fredag hela veckan " är ett program jag tycker var skitkul:)
En favorit från programmet är när Hallenius immiterar
Winnerbäck,,, hahaha sååå bra
Om ni inte sett den så kommer den här:









Mer musik för min del idag:)

Ikväll spelar en kompis med sitt band på hotellet här i Tibro.
Så vi är ett "gäng" som ska dit och kolla naturligtvis.
Bandet heter "The Everlights" och är toppenbra! 

Nu blir det en lång dusch och musik med min "favorit-låt",
som jag fortfarande INTE tröttnat på;)
Önskar er en Trevlig Helg med mycket SOL:)


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Ja, visst går veckorna fort! Nu skulle man vilja lägga in bromsen ett tag!

Önskar dig också en riktigt solig och trevlig helg!

2009-06-26 @ 23:50:29
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Ha en skön helg, njuta av det svenska sommaren det är inte illa det!



Må bäst



Maliin

2009-06-27 @ 06:17:06
URL: http://www.qreate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0