Smycke

Smycka din vägg med tapetkollektionen "smycke".
Du kan välje en fast fondvägg eller beställa den
"skräddarsydd" efter exakta mått av din vägg.
Smycka väggen 
(Mönstret Line, ett abstrakt mönster i kollektionen)







I samarbete med Decor Maison har Colorama tagit fram kollektionen Smycke,
med inspiration hämtad från 20-talets smyckeskrin.
Mönstren liknar halsband, pärlor och diamanter.

Jag beställde ett större färgprov på den cerise färgen häromdagen.
Jag tänkte att "pärl-tapeten" skulle ju passa ypperligt
i mitt dressing-room.
Men tyvärr var det inte rätt nyans, så jag får leta vidare......

(Dessa pärlor i cerise hade jag tänkt skulle få smycka väggen i mitt "dressing-room")

På tal om dressing-roomet så kommer svärfar hit i helgen och ska fortsätta hjälpa
mig med arbetet där. Ska försöka övertala Jonas att fixa några saker därinne oxå.
Sen är det föhoppningsvis dags för mig att måla om nån vecka :)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Oooh... pärltapeten var riktigt fin!

2009-01-29 @ 00:01:18
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0