a.d White

I höstas presenterade Alcro "a.d white", en kulörtkollektion helt i vitt.
Att inreda i vitt är populärt och passar de flesta stilar.
Ett vitt hem är lätt att förändra med kulörta detaljer. Men vitt är inte bara vitt.
Det kan ha en rosa ton, dra mot blått eller grått, vara brutet mot grönt eller gult,
vara blankt eller matt och så vidare.
Nu har Alcro tagit fram en hel kollektion med bara vita kulörer - ad.white - speciellt för dem som vill inreda i vitt.

Kollektionen består av 11 kulörer - Snö, Äggskal, Krita, Lovika, Tofu, Vitlök, Grädde, Magnolia, Älva, Fjäder samt Vit - och är framtagen i samarbete med designern Eva Lilja Löwenhielm.
Broschyren med a.d white finns att hämta hos din Alcro-återförsäljare,
eller att beställa gratis här.
Alcros kulörtgaranti gäller också på färgerna.
Min favorit är snö, som jag målat med härhemma.
Har du någon vit favoritfärg?





(bilderna från ALCRO´s hemsida)


(Väggen hemma hos oss är målad med "snö"

Kommentarer
Postat av: Proforma

Favoritfärg vad det gäller vitt vet jag inte om jag har men skulle vi måla om nu så skulle jag välja en vitare ton. Den vi har nu är "Stockholmsvit" som den också kallas, 0502 eller om det är 0205, kommer aldrig ihåg vilket! Jag har vitt i hela huset, alla väggar utom badrummen. Vitare får det bli nästa gång vi målar om!

Ha en bra dag!

2009-01-19 @ 10:53:48
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Proforma:

Ja, jag tycker ju också om lite vitare färg än

0502-Y, som du nog menade. Men när man "bryter" en vit färg, är det denna som säljs mest. Den går ju lite lätt åt det gula hållet.

2009-01-19 @ 18:30:13
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0