Ingen bästis

Har tillbringat förmiddagen med att slipa
uppe på balkongen.
Vi ska ju byta all trall däruppe.
Men den yttersta balken bär upp balkongen.
Så den måste vi behålla. 
Nu måste den då slipas.

Idag har jag då försökt bli vän med "excenter-slipen"
Men vi gillade varann inget vidare.
Har vart nära att säga upp bekanskapen
med min "nye vän" flera gånger.
Men tänker då samtidigt på mina nya fina
möbler som snart ska plockas fram.
Och då känns ju allt plötsligt mycket lättare igen:)

Svärfar har nu sett hur jag "lidit".
Så han var snäll och tog över mitt jobb.
Jag ska nu åka till en kund i Hjo och lämna över "min kompis"
Hoppas verkligen att vi sett varandra för sista gången;)
Önskar er alla en trevlig Helg!

Kameran strejkar, annars skulle jag givetvis
gett er en bild på mig och min nye "vän" ;)

Kommentarer
Postat av: Proforma

Vad duktig du är som gör sådant tråkigt och tungt jobb! Inte min grej alls. Jag gör "piffet" :)

Fortsatt trevlig helg!

Kram

2009-04-18 @ 15:43:06
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0