Polonäsen

Ikväll har vi vart på "Polonäsen",där äldsta dottern var med.
Det är en traditionell dansuppvisning som niorna har
varje år på skolan. Där presenteras "Polonäsen" och andra
danser. Idag var det nog 1000 föräldrar och syskon där.
Gissa om jag blev glad när det var "ABBA-tema"  i år :)

Så jag stod där på en toppenplats med kameran i beredskap.
Och gissa vad som händer ???
Jo, naturligtvis har jag glömt ladda batterierna!!!!
Jag tror att flera av er som läser min blogg, också var där.
Förmodligen var ni lite smartare än jag, och
hade koll på batterierna och tog några fina kort :)
SNÄLLA skicka kopior till MIG!
De var ju såååå FINA! allihopa!

Imorgon blir det till att gå upp tidigt.
Då ska Louise hår sättas upp igen för "skolvisningen".
(Idag tog det nästan 2 timmar, oj vilket tjockt hår hon har)
Hoppas kunna uppdatera bloggen med några
bilder längre fram, för er som inte fick komma :(
(Tyvärr får ju varje elev bara 4 biljetter var)


UPPDATERING!
Här kommer bilder.
TACK snälla ni som varit snälla att skicka:)))

(Louise och Linus kom in först)


(Vickan, Louise och Ida)


(Ida, Louise, Rebecca och Vickan)


(Dancing queen)




Vid lunch bär det iväg på det årliga besöket till
JUL PÅ LISEBERG!
I år ska jag och en kompis åka med "barnen"
Det är ju sååå mysigt att gå där och strosa.
Först blir det lite shopping också förstås ;)
Kram på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0