Plastmattor

Horredsmattan är ett företag som vi är återförsäljare

för på jobbet. Sist de var hos oss, så fick jag till min

glädje bära ansvaret för vad vi skulle beställa hem :)

Då blev det bl.a deras nyhet för i höst "VIVA"

Den röda tycker jag passar  fint till jul.

Men ändå är den inte så "julig"  som  deras "Rudolf "och  "Julius",

utan kan ju vara en lite mer året-runt matta

Annars är mina favoriter "Circle" och "S-08" (randig)
Men den vita cikeln på just den svarta mattan "circle" är tyvärr inte vit,
utan mer cremefärgad :(
Har klagat till "Horredsmattan" och det hade några fler gjort, Hoppas det hjälper!


(röd "viva" och röd "anemone" i bakgrunden)

Här är en länk till övriga mattor från deras sortiment.
Bra priser på dessa mattor också.

Och då är det ju ändå roligare att shoppa, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Weronica

Grymt snygga mattor. Bra att få lite tips från experten. Ha det nu riktigt bra, imorgon drar vi iväg... Kram Kram

2008-12-11 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0