Julen varar än till Påska

De sista dagarna har snön smält ordentligt
i vår trädgård. Och nu finns det som skönt är
inte mycket kvar:)))
Vår julgran därute har varit så täckt med snö omkring sig,
att ingen velat kliva ut och ta bort den:(
Men i Tisdags så försvann äntligen "eländet"
Så man kan väl instämma att hemma hos oss så
stämde det att "julen varar än till påska"
Men det var förhoppningsvis både första och sista gången!

Nu skiner solen och påsken här :)
Barnen har pyntat med fjädrar i busken,
och jag har planterat lite nya blommor.





Nu är det "färdig-påskat" ute.
Och jag ska nu fixa lite påskfint inne också.
Men det blir inte så mycket pynt i år.
Har ni påskpyntat hemma hos er?






Kommentarer
Postat av: jenny

Åh så härligt att snön försvunnit. Här får jag nog vänta ett tag till innan ens en gnutta gräsmatta syns. men det är på väg åt rätt håll iallafall:-)

Trevlig påsk!

2010-04-01 @ 15:55:15
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Så superfint påskpyntat. Glad Påsk! /Ammi

2010-04-01 @ 17:58:18
URL: http://houseofjammi.blogg.se/
Postat av: Helen

Jättefint! Glad Påsk på er allihop :)

2010-04-01 @ 19:20:25
Postat av: Lena L

Glad påsk! Så fint du pyntat! Jag har påskpyntat lite här också. Har återigen min kära påskkäring flygandes i köket. Har ris i hallen med turkosa fjädrar som passar till det andra turkosa där. Känns vårigt! Lena

2010-04-01 @ 19:20:48
Postat av: pysseliten

det lila var jätte fint .Jag bara måla upp en gamal kruka som fick duga .Ha en bra påsk .

2010-04-01 @ 20:00:58
Postat av: modern

GUSTAV O JAG HAR PYNTAT, DU FÅR SE NÄR NI KOMMER PÅ PÅSKMIDDAAG IMORGON. HAN ÄR SÅ DUKTIG O VI HADE KUL. KRAM MODERN

2010-04-01 @ 22:05:58
Postat av: Anna

va fint du gjort..så himla härligt när man kan plantera första blommorna ute!! :)

jag har pyntat lite både ute och inne..men mest inne :)

Ha en härlig påsk!

kram kram

2010-04-02 @ 00:59:21
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Så fint du har gjort. Glad Påsk!



Kram Åse

2010-04-02 @ 08:58:20
URL: http://interiorguiden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0