Glammig jul!

Jag sitter och drömmer mig tillbaka....
För ett år sedan hade jag just nu landat
McCarran International Airport  i Las Vegas.
Och, JAAA!! Det var lika fantastiskt som
man hade förväntat sig:)
Såhär i juletider tänkte jag visa er lite julinspiration
från denna "glammiga" stad:














(Alla bilder utom den första är tagna INOMHUS på hotellet!
Tyvärr är kvalitén inte den bästa, då många bilder är tagna med mobilen)

"Pricken över i:et" var ljus-spelet från vårt grannhotell "Bellagio"
Jag sitter just nu och klipper ihop mina band ifrån Las Vegas.
Tyvärr har jag har inte hunnit bli klar. Men hittade ett klipp från Youtube
om just detta fantastiska ljus-spel. Som ni förstår så var det helt otroligt
att se "live" och samtidigt höra musiken "strömma ut". TITTA gärna och njut!


Jisses, vad jag längtar tillbaka.....
Jag verkligen älskar att resa (även fast jag är enormt flygrädd)
Men visst är det HÄRLIGT att både drömma om den bokade resan,
njuta av den på plats, och "minna" sig tillbaka när man kommit hem?
Dessa 3 ord försöker jag leva efter och jag skaffade mig ju även
ett fint väggord som påminner mig om detta varje dag:



Om 2 veckor ska vi träffa våra res-kompisar som var med i LV.
Då ska vi titta på filmer/kort och spela poker!!!
Och naturligtvis blir det en Las Vegas-dukning;)
Nu ska jag fortsätta med mitt "klipp/klistrande" med bild och film
inför detta. Önskar er en fortsatt trevlig Lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: pysseliten

ja jag drömmer mig tillbaka till sängen :) Ska i väg och jobba nu .Lite seg men men det får gå .

Hade en trevligt kväll ialle fall := ) Ha en bra dag och ät mycket gott .

2010-12-05 @ 08:15:19
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Inte för att det behöver vara så snyggt alltid... men är det något amerikanarna kan så är det att ösa på med stort och mycket! Förstår att det var en resa att minnas.

Trevlig advent!

Kram

2010-12-05 @ 13:34:02
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja, mer juligt än så blir det väl inte?! Vilken härlig resa,förstår att du längtar tillbaka.



KramPernilla

2010-12-05 @ 18:16:21
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vilka bilder. Verkligen påkostat och jul-igt! Förstår att du längtar tillbaka. Där kan man verkligen få julstämning.

Kram Åsa

2010-12-05 @ 20:29:16
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Karina

Det ser verkligen ut så som man tror att det ska se ut där vid jul. Har aldrig varit "over there" men förstår att du hade en bra semester.

Ha det bra!

2010-12-07 @ 15:30:54
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0