10 Idoler sjunger Jackson-låtar

Nu återstår då 10 "Idoler"
i kvällens program på Tv4.
Och ännu en Idol ska ikväll då röstas bort.
Här kommer startfältet:

 1. Calle Kristiansson - Bad
 2. Camilla Håkansson - Human Nature
 3. Reza Ningtyas Lindh - The Way You Make Me Feel
 4. Mariette Hansson - I Want You Back
 5. Eddie Razaz - They Don't Care About Us
 6. Tove Styrke Östman - Will You Be There
 7. Nicklas Hocker - Black or White
 8. Rabih Jaber - You Are Not Alone
 9. Erika Selin - Beat It
10.Erik Grönwall - Thriller


(Bilden lånad från TV4)

Jag tycker det ska bli spännande att höra
Erika sjunga "Beat it".
Och nu hoppas jag att hon fixar detta galant.
Jag har nämligen tidigt satsat en slant på "Unibet",
att hon ska stå som vinnare i Globen den 11 december.
(vilket får mig att tänka på att jag MÅSTE kolla våra flygbiljetter)
Vi är nämligen iväg på en "liten tripp" då:)
Och TÄNK vilken "katastrof" det vore om vi inte har hunnit hem, fniss!
För med tidsomställning och flygtider har jag ingen aning om när vi beräknas vara hemma.
Så nu hoppas jag innerligt att jag inte missar Final-avsnittet.

Förutom Erika håller jag på Erik, Towe och Camilla
"Human Nature" är en av mina "Jackson -favoriter"
Så jag hoppas också på att Camilla gör ett bra framträdande.
De andra två tror jag "sitter säkert",
så de får ingen sms-röst från mig ikväll.
Vem tror du åker ut i kvällens avsnitt?




Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Jag tycker också det ska bli spännande att höra hur de tolkar MJs låtar.

Jag håller på Towe, Erik och Camilla och tror att Nicklas eller Rabih åker idag, kanske Eddie med? det blir def en kille iaf enligt mig =)



Trevlig helg!

2009-10-16 @ 08:35:57
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Therése

Va kul med MJ låtar ikväll...det visste jag faktiskt inte!

Missade förra fredan för att jag jobbade, så jag vet inte riktigt vem som sitter löst ikväll?

Men jag tror också att Erika har en god chans att vinna alltihop...såg förresten att hon även var påtänkt till melodifestivalen, lite kul!

Ha en härlig Idol-kväll nu ;-)

Kram Therése

2009-10-16 @ 13:40:07
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Anna

hoppas och tror att niklas åker :)

2009-10-16 @ 20:27:14
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Anna:

Efter att precis ha kollat Niklas,

så tycker jag precis som du.

-Niklas borde åka:(

Alla har ju inte vart än...

men det kan väl tyvärr knappast bli sämre:(

2009-10-16 @ 21:25:34
Postat av: Proforma - Irene

Ja, nu vet vi! Jag tyckte nog att det var de två som hängde löst ikväll. Du vet ju sedan förra fredagen att jag inte var så förtjust i Camilla. Erika var duktig ikväll liksom Reza och Erik. Finns fler duktiga men det är dom som utmärker sig!

Kram

2009-10-16 @ 23:50:37
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0