Mamma Mia!





Ingen har väl missat att Mamma Mia släpps på DVD idag :)
Men ni har väl redan sett den många ggr precis som jag ;)
Tycker verkligen att filmen är kanonbra, liksom musikalen.
Har ni vart på den?
Själv har jag varit på den svenska versionen i Sthlm 2ggr,
den engelska 1 gång i London.
Självklart släpade jag med en kompis på  Bio-premiären
när vi var på semester i somras,
samt att jag nog sett filmen hemma minst 10 grr ...
ÄN SÅ LÄNGE,, fniss.

Så härhemma råder det värre "ABBA-feber" än nånsin.
Jag har även "smittat"  tonårs-döttrarna, och även min
6-årige lille son som går och sjunger:
- Mamma Mia, hel aj go igen ...... haha
Han är för HÄRLIG!!!

Kommentarer
Postat av: Weronica

Japp håller med dig. Tänk när du & jag var på Mamma Mia musikalen i Stockholm med grabbarna. Fy sjutton vad bra det var! ABBA är förmodligen en av dom bästa grupperna genom tiderna. Man tröttnar aldrig!

Om inte jag minns fel sitter väl du & ruvar på alla gamla ABBA vinylskivor. Kram Kram Weronica

2008-11-27 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0