Designade trädgårdsslangar

Länge har jag avskytt fula trädgårdsslangar.
När jag för ett tag sedan besökte Formex,
stannade jag till lite extra i en monter där dessa läckerheter hängde:

(De snygga trädgårdsslangarna kommer från  GardenGlory)
 ett komplett set kostar 1369:-)


Garden Glorys produkter håller en premiumnivå vad gäller kvalitén,
alla slangar är till exempel svensktillverkade.
Till skillnad mot många andra slangar i handeln idag är
Garden Glory-slangarna också utrustade med UV-skydd
vilket gör att de behåller sin färg och glans.

Slangar, munstycken och väggfästen kan kombineras på alla möjliga sätt
och finns i fem olika färger:
vit, svart, turkos, rosa och faluröd.
Dessutom finns ett exklusivt väggfäste och munstycke, tillverkat i mässing:

(bilder från Garden Glory)



Själv vill jag definitivt ha en sån här,
och jag tror säkert det finns fler med mig.
Tänkte prova att ta hem några och sälja i butiken :-)

Trots alla fina färger och kombinationer,
så vill jag ha en vit med munstycke i mässing,
vilken kombination tycker ni är snyggast?



P.S Har förstått att det inte går att kommentera de inlägg jag
gör från min iphone. Tyvärr verkar det vara något fel på appen,
men de jobbar på att lösa det. (Tack för info, Annika!)

Kommentarer
Postat av: pysseliten

ser ut som en väska :) hemma igen nu men sjuk ;( men har fått pencelin så hoppas på vändning .ha en bra helg njut av sol om du kan :)kram

2012-03-02 @ 11:23:05
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Weronica

Så jäkla snyggt :) jag vill ju bara spy på våran illgula varur slang. Den rosa var ju vrålsöt :) men det skulle nog passa bäst med den svarta till vårt hus. Kommer ju att bli super härligt att bara tvätta bilen med en sådan snoffsig slang. Må bäst!! Pözz Weronica

2012-03-03 @ 08:26:51
Postat av: tina

Ojoj så snygga!!! En vit hade jag också valt...snygg och stram=) Här ska målas bänkskivor idag...äntligen! Vår induktionshäll slutade funka i veckan, så nu är en ny inhandlad och väntar på att läggas dit på en nymålad bänksskiva.

Det blir nog en utflykt till Hjo framemot våren, kul att kika in i er butik. Ha en fin söndag...kram!

tina

2012-03-04 @ 11:49:34
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Karinas inspiration

En sån svart slang skulle passa fint till vårt vita tegelhus:))...fast den turkos var ju riktigt läcker!!!

2012-03-08 @ 10:42:18
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se
Postat av: Proforma - Irene

Är också sugen på en vit! Den skulle passa bra mot vårt vita hus istället för den illgröna vi ha nu!

Kram

2012-03-09 @ 00:38:54
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Liie

Åh vad snygga! Jag hade nog valt en svart även om den vita är snyggast, men tror kanske den lätt blir smutsig. När vi gjort iordning huset på utsidan alternativt flyttat till ett snyggare hus måste jag ha en sån där snygg slang :)

2012-08-26 @ 16:07:14
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0