Hjo-trästaden vid vättern

Det kommer bli en ny kategori här på bloggen.
Jag tycker nämligen det är kul att det visats större
och större intresse för min blogg här på "hemmaplan".
(Det vore jättekul om ni vill lämna ett avtryck från er,
genom en kommentar här på bloggen :-)
Jag kommer framöver emellanåt att skriva några
inlägg om den lilla fina trästaden där jag jobbar.


Detta kommer förhoppningsvis även att innehålla intressant
läsning även för er som inte bor i närheten.
Jag har planer på Före/efter bilder hemma hos kunder,
inspiration från butiker/restauranger,
nyheter och annat kul som händer i lilla fina Hjo.

Ikväll är jag bjuden på smygpremiär
och invigning på "Känsla" 
Detta är ett nytt café/brasserie mitt i centrum.
Både jag och mannen har vart lite "involverade"
genom jobbet , och jag ser med stor spänning fram emot
det färdiga resultatet.
Och med tanke på det jag redan sett,
så är jag helt övertygad om att det kommere bli kanonfint!!!!
Ikväll ska det fotas.........

Annars är dagarna fortfarande mer än fullspäckade :-)
Därav är det nu glest mellan mina inlägg.
Det är nu bara drygt 2v kvar innan vi tar över butiken.
(De flesta dagar åker jag till jobbet samtidigt med Jonas
kl 07, och när jag kommer hem på kvällarna vid samma tid
väntar  mycket "pappersarbete"
)
Stortädning och renovering prioriteras inte just nu!
Jag är glad om jag hinner dammsuga och  sätta på disk/tvättmaskin.
Hoppas inte detta lät som någon "klagovisa",
för jag trivs som fisken i vattnet!!!!

Däremot "plågas" jag numera med ett dåligt samvete mot sonen,
som ju  inte är mer än 10år.
På Söndag ska han iaf få en heldag med uppmärksamhet från
sina föräldrar. Gustav har lyckats ta sig vidare till Pingisligans final.
Så tidigt på Söndag morgon bär det iväg till Herrljunga för att heja på!!!

(Gustav har lyckats vinna alla sina 4 deltävlingar i distiktet denna
säsongen i "Pingisligan". Nu önskar jag honom Lycka Till i finalen!!)

En riktigt Trevlig Helg till er alla !!!!


UPPDATERING:
En lycklig son blev vinnare i Pingisligans slutspel 2012



Kommentarer
Postat av: pysseliten

du får sätta dottern på att städa ;) Och jag tror inte sonen lider han har säkert fullt upp med träning och lek men vänner ,vet ju hur mina var i den åldern . Och det kalrt att det ska bli kul att se före och efter bilder . Men dumåste slänga in någon bilde hemmifrån ibland före städning och efter ;))))Hoppas att ni får en bra helg själv är jag ledigt dag sen vänatr jobb hela helgen ,Ps saknar dig här inne men snart så ;) Kram igen och du säger matt svart ska jag sattsa på det ? trodde jag skulle ha blankt ska köpa färg genom en vän som jobbar med färgen http://www.caparol.se/ visa gärna vilken .

2012-03-23 @ 07:00:51
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Det låter som om ni är värda en riktigt skön helg!



Kram

2012-03-23 @ 11:29:38
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Anna i gbg...

Ramlade in här av en slump för ett tag sedan...fanns mycket roligt och inspirerande här :-) Såg att du funderade på före/efter bilder hos kunder och sånt tycker jag är jätteroligt- att få se den stora skillnaden och inspireras av hur man tar tag i problem och sorgebarn. Så jag röstar på mer sånt ;-)



Anna i gbg...

2012-03-24 @ 10:46:41
Postat av: Proforma - Irene

Förstår att det är fullt upp nu inför övertagandet! Men också kul i och med det! Förhoppningsvis lugnar det ner sig sedan när "allt rullar på".. eller inte, haha! Det skulle inte förvåna mig alls om ni får igång företagandet ännu bättre med din energi och engagemang.

Grattis till sonens framgångar!

Trevlig helg!

Kram

2012-03-24 @ 16:33:20
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lena L

Låter som det är mycket nu, men också väldigt spännande och roligt! Vi ligger i startgroparna och planerar för att bli bland era första kunder!Behöver fortf köpa kakel till duschen, "ett projekt som stannade av".

Vad kul om du skriver lite om Hjo. Jag jobbar ju också där och tycker det är så fint och mysigt./Lena

2012-03-25 @ 09:17:04
Postat av: Alexsandra

Alltid lika kul att se före och efterbilder!!! KRAM och glad påsk!!!

2012-04-06 @ 11:46:20
URL: http://antligenmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0