Grannyra

Nu har jag bänkat mig framför Tv:n
för att titta på Postkodsmiljonären som strax börjar på Tv4.
Turen har nämligen kommit till Hjo, (där jag jobbar)
För några veckor sedan kom Tv4 med inspelningsteam
till den lilla trästaden vid Vättern för att dela ut drygt 80miljoner!

GrannYran är PostkodLotteriets specialdragning
som äger rum tre gånger per år.
80,5 miljoner kronor delades ut på PostkodLotteriets GrannYra i Hjo 
När alla checkarna var utdelade hade Hjo fått 41 vinnare,
varav åtta nya mångmiljonärer i grannskapet.

("Kända" ansikten för mig,
då det är kunder som brukar handla i butiken:-)

(Bilderna från TV4 och postkodmiljonären)



Ett sort GRATTIS till alla glada vinnare!!!!
Vilken start att få 9,6 miljoner på det nya året.
Undrar vad man skulle göra?
(Här i pressmeddelandet berättar några av vinnarna
vad de har tänkt)

Själv har jag ingen lott,
men tänk er vad kul det skulle vara,
att få vinna tillsammans med sina grannar:-)))))
Jag tror jag ska påbörja en prenumerationslott
och hoppas på turen.
Man måste ju satsa för att kunna vinna!

Kommentarer
Postat av: pysseliten

oj man kanske skulle gå med :=)Idag får jag strofrämmande hemma dansbansfrun kommer på besök hon har en ny blogg . S¨nu måste jag sätta fart med att plocka undan lite hemma .Ha en bra dag jobba inte ihjäl dig kram .

2012-01-03 @ 08:19:00
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vi blev också medlemmar för nån vecka sedan. Om man inget satsar kan man inget vinna ;)

2012-01-03 @ 16:32:10
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

Vist är det häftigt, jag har både rätt postnr och rätt kod, tyvärr hade vi ingen lott;) men det var så himla kul när TV4 kom och stormade in hos våra grannar! Men nu kommer vi köpa någon triss el liknande i månaden så att även vi kan ha chansen att vinna;)

2012-01-04 @ 20:25:03
URL: http://antligenmamma.blogspot.com
Postat av: pysseliten

ha en bra helg :) Skönt att det är helg på fredag så du får en dag ledigt .Jag jobbar själv till 16 sen ledig helg men mannen jobbar ;( Men men får väl se om jag hittar på något pyssel eller gör ett gardinbyte :) Kram ha en bra kväll med sonen .

2012-01-05 @ 07:19:28
Postat av: Lotta

Caroline: Så sant! Jag fick ett brev hemskickat från postkodsmiljonären i veckan, och jag trror nog att jag ska "nappa" denna gången:-)

Alexandra:

Åh, vad synd att ni inte hade någon lott. men förstår att du glädjs åt dina grannar :-)))

Och LYCKA TILL med trisslotten!

2012-01-08 @ 22:47:15
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad roligt =)

2012-01-09 @ 10:26:41
URL: http://linkansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0