Världsstjärnor

Det är fredag igen:-)
Jisses vad veckorna går fort ....
Fredag betyder "Idol" framför Tv:n härhemma:-)
Ikväll ska deltagarna utmana en världsstjärna,
och vi får höra låtar från Dolly Parton, Justin Timberlake,
Robbie Williams, Rihanna, Elton John, David Bowie, Beyoncé,
Michael Jackson och Stevie Wonder.

Efter förra veckans avsnitt,
så tycker jag att mina tre favoriter har stärkt sina
odds ytterligare.

(Enligt mig var Amanda Persson bäst förra veckan)

Ikväll tror jag att hon får svår konkurrens av Molly,
som dessutom sjunger en av mina favoritlåtar.
Ska bli spännande att se vad juryn tycker!
In i det sista har det varit osäkert om två av juryns fyra stolar
skulle stå tomma i kvällens avsnitt.
Laila Bagge har precis förlöst en liten son,
och vill givetvis tillbringa kvällen hemma.
Läste också att Alexander Bard, som varit i Grekland, så sent som i går
var förhindrad att ta sig hem på grund av flygproblem.
Men nu står det klart att han hunnit hem i tid.


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Greklad :) Gjorde av med en resa idag på Gekås ;(

har ångest men men julklapparna är som gått som klara :) Sitter i soffan nu och sofftar efter att gått upp 04,30 så tidigt i säng då jobb väntar hela helgen .Ha en bra helg !

2011-10-21 @ 20:13:43
Postat av: Lotta

Pysseliten:

Haha, låter som härlig shopping :-)

Ändå mer underbart med färdiga julklappar.

varje år tänker jag att jag ska börja i tid. Men sen "lyckas" det bli panik i sista sekund :-(

Ha en bra jobbhelg!!!

Min helg är ledig och det borde väl vara underbart (och självklart är det så) efter att ha jobbat några helger, vart på kurs och mässa de senaste veckorna.

Men ärligt talat så tycker jag att det är såååå "fruktansvärt" roligt med mitt arbete att jag redan längtar till måndag :-))))) kramisar

2011-10-21 @ 23:10:43
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: pysseliten

åhh kul önska jag kunde säga det samma :) här är det bara korv korv och korv tror inte folk gör annat än äter korv . Men men det är kul att träffa så många kunder .Jag sålde ju en triss lott till en det vart 300,000 i fredags :)Ha en bra söndag .

2011-10-23 @ 08:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0