Sensuella Lena PH

Jag ska strax sätta mig på tåget till Stockholm
tillsammans med en väninna och våra döttrar.
Vi ska ha en avkopplande och trevlig helg i storstaden:-)
Ikväll ska vi ut till "Cirkus" på Djurgården, där Lena PH
firar 25 år som artist, och nu spelar sin kritikerrosade "Drömshow"
Vi bokade biljetterna dagen de släpptes i mars,
och har fått kanonbra platser till kvällen :-)

Lena är för mig en av Sveriges bästa showartister.
Har vart och sett på henne många gånger under årens lopp,
och tycker bara att hon blir "så mycket bättre" hela tiden ;-)
Även om hon kanske inte är Sveriges allra bästa sångerska,
så har har hon enligt mig en superskön stil och jag älskar
hennes humor och hur hon "driver" med sig sjäv :-)

Just "så mycket bättre" hade ju nypremiär förra veckan.
Tittade ni på programmet?
Detta är något jag tänker följa med spänning i höst.
Tyckte att Lena gjorde ett bra framträde när hon tolkade
Tomas Ledins "Sensuella Isabella" förra Lördagen.
Och nu ser jag fram emot en trevlig kväll med Sensuella Lena:
Önskar er alla en Trevlig "Alla helgona helg" !!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad kul!

Härligt att komma ifrån på lite festligheter :)



Jag har lagt ut bilderna på uterummet nu, det är inte klart med inredning men man kan se hur det blev ändå.



Trevlig helg!

2011-11-05 @ 08:07:54
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Karinas inspiration

Hoppas att ni får en toppentrevlig helg i Sthlm!

2011-11-05 @ 11:28:37
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se
Postat av: pysseliten

hon är lika bra som uggla :) hoppas ni haft en bra helg med många bra låtar .

2011-11-06 @ 14:40:55
Postat av: Proforma - Irene

Vad kul! Hoppas dina förväntningar föll in och att ni haft en härlig kväll och helg! Jag tycker också hon är duktig, hon har en skön distans till sig själv! Och jag ser allt "Så mycket bättre" också men tycker inte riktigt att det lever upp till tidigare säsonger men det kommer väl. Trevligt är det i alla fall!

Kram

2011-11-06 @ 22:44:01
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0