Spraymålning

Nu har jag plockat fram min sprayfärg igen. :-)
Denna gången var det dags för mina gardinstänger att bli vita.
Har köpt nya gardiner och nu ville jag ha vita stänger till dessa .
Bra att slippa köpa nya. Billigt och dessutom går det ju supersnabbt att fixa:

Från silver  till vitt......


(Även ett dassigt och gulnande tele-jack fick sig en uppfräschning)

Sprayfärgen jag använt mig av är halvblank och kommer från Hagmans.
HÄR kan ni se fler bilder och läsa om kontakter som jag sprayat.
På en mörk vägg tycker jag inte att det är så snyggt med vita lysande
uttag på väggarna. Så för att dölja har jag gjort såhär.

Kommentarer
Postat av: pysseliten

ja man behöver inte köpa nytt jämt ,när det finns färg . Jag ska ner till bygghandeln nu hemma och köpa lim till tapterna .Hoppas på att klara dom två våderna innan 12 då jag börjar . Svarta kontakter sa du till svartvägg det låter finare . Ha en bra dag kram

2011-03-10 @ 07:53:49
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Hurra för sprayfärg! Så snabbt och lätt man ändrar färg. Har själv några funderingar...

Kram

2011-03-11 @ 00:37:10
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0