Förnyelse

För många år sedan höll jag och en kompis
mycket på med spådommar.
Haha, jag köpte böcker och läste alla
dagliga horoskop som kom i min väg.
Vi spådde oss även med kort,
där man skulle få se sin tilltänkta make.
Lika bra att erkänna att vi höll på tills
korten la sig som vi ville ;-)
Jag insåg till slut att detta var inte min grej.


Men jag har ett bra tag sett en spåkula snurra runt.
För första gången testade jag igår
"spåkulan" på facebook, och den sa följande:
- Kreativ inspiration och en längtan efter förnyelse
ger dig en positiv vecka!

Förnyelse!!! Yes!!!
Det är jag verkligen mogen för härhemma.
Jag väntar fortfarande på att ett under ska ske.
(läs:  att mannen startar med "projekt relaxrummet" ;-)
Men .... Själv kände jag mig både inspirerad och kreativ
imorse på min lediga dag.
Så jag satte igång med något jag funderat på ett tag.
Men vet ni vad?
Denna gången undrar jag om jag tagit mig
"vatten över huvudet" ;-) Puuuhh!!!
Men jag är en envis optimist.
Och jag ska bevisa både för mig och min familj
att jag kan klara detta helt på egen hand på en vecka.

Har nu fullt med slipdamm på hela mig.
T.o.m i  håret och i halsen :(
Detta ska nu botas med ett bad och ett glas rött.
Imorgon blir det sedan en härlig "fridag"
Då väntar först en heldag på travet med V75 och restaurangplats,
därefter en pokerkväll med vännerna.

Och min högsta önskan just nu är att jag
vinner en hel drös med pengar, 
så jag kan leja bort mitt påbörjade arbete på måndag:)))
Hjälp mig och håll tummarna!

Jag står inte jättehögt i kurs hos Jonas,
när jag drar igång nya projekt utan att fråga ;-)
Men han känner mig väl nu och gillar mig nog
trots mina brister, fniss.
Alla är vi ju olika och "I was born this way"





Klippet är från Lady Gagas uppträde med "I was born this way" i Staple Center i LA.
Tänk att vi för lite drygt en vecka sedan stod där utanför
och inte såg en enda kändis :(      Bättre att kolla Youtube hemma i Tibro )

Kommentarer
Postat av: pyssliten

sitter hos vänner i kinna och kollar v75bkollar för fluut om jag ser dig :) har haft en halv dag på ullared :) Så hoppas på storvinst nu .

2011-03-05 @ 18:38:01
Postat av: weronica

Halloj Loten. Jasså nu kunde du inte hålla dig längre.....hi hi. Det är rätt kör hårt & lycka till med relaxen. Kram

2011-03-06 @ 08:04:00
Postat av: Äna

Den där kompisen tror jag att jag känner hahaha ;)

Kram kram

2011-03-07 @ 13:45:55
Postat av: Malin

Hahaha, kan det vara lilla mig du menar. Vilka tider det var, men roligt hade vi :) kramis på dig

2011-03-08 @ 07:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0