Utespa

Vi har beställt vårt nya bad :-)
Efter ett långt velande på 1,5år, så kom vi fram till en kompromiss.
Det blev ett spa som Jonas ville ha, men efter att ha tänkt  efter
"lite" grand så har vi beslutat oss för att ställa det ute istället.

Om ni har tittat på utespa så vet ni säkert att det finns en hel uppsjö
att välja på. Så vi har nu letat information på nätet och besökt några
butiker för att få så mycket kunskap som möjligt inför vårt val.
Och det har ändå vart mycket svårt att välja, kan jag lova.....
Men nu har vi slutat älta detta, och vi är nöjda med vårt val
och tror att detta spa kommer att passa vår familj bra.


Såhär ser vårt nya bad ut. Och jag som inte gillar kyla och vinter
tycker att det verkar både härligt och mysigt i höstmörkret.
Och med en inbyggd stereo med både cd,radio och anslutning till iphone, 
så kommer jag nog stromtrivas här ;-)

Här är några frågor vi ställde oss innan beslutet:
- hur många jets
- extra punktmassage
- bra isolering
- automatisk filtrering
- en leverantör som kan garantera reservdelar i framtiden
- hur många ska bada
- ljusterapi
- inbyggd musik
- garanti
- "buller"

Nu vill jag gärna ha tips på bra relaxmusik.
Den kategorin har jag inte så mycket av på min Spotify.
Och man kan ju inte "parta" jämt när man ska bada eller hur ;-)

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Vilken lyx! Måste vara mysigt att krypa ner i när det är kallt och mörkt ute. Avkoppling...

Kram

2011-07-27 @ 23:35:32
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Så härligt :) Vi bada i pool med vedelding hos en vän i lördags .Det är så skönt ,så mannen var tvungen att kyla ner sig i vår när vi kom hem på natten :) Det får bli en lyxpool om någon stor vinst dyker upp .Ni har ju massor på g ser jag vi är helt klara med vårt altan nu . Så jag får väl hitta på något nytt nu :)Kram

2011-07-28 @ 07:37:46
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Annika

Åh vad avis jag blir..får se om vi kan skaffa en sån nån gång i framtiden..=)

2011-07-29 @ 00:55:09
URL: http://avantgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0