Ut med julen

Nu ska jag börja städa ut julen hemma hos mig.
Jag vet att det egentligen är 1 vecka kvar till
20:e dag knut, men jag är lika urless på julsakerna
idag, som jag var sugen på dom till 1:a advent.
Helt "alena" hemma, så nu åker stereon i bott.
Städningen går mycket lättare då.

Mannen har nu åkt till Sälen ,
och det sista han sa när han åkte var.
- Sakna mig inte för mycket, nu då ;)
Men självklart kommer jag att göra det!
Så nu sjunger jag med högt i "Världens lyckligaste par"

Önskar En riktig  Trevlig "Trettonhelg" till er  alla!!!


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Om jag inte så bott så långt ifrånhade jag hälsat på dig så du slapp känna dig allt för själv . Tur du har fullt upp med fixet hemma . Jag ska iväg och jobba strax idetta hemska väder ;( Städa lungt Kram

2011-01-06 @ 10:58:57
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Proforma - Irene

Man måste ju inte ha kvar julen till tjugonda Knut! :)

Fast jag har min kvar eftersom jag pyntade först några dagar innan jul. Ja, förutom stjärnor och stakar till advent då.

Kram

2011-01-07 @ 00:00:01
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0