Tulpanens dag

Idag är det Tulpanens dag.
Jag älskar denna blomman,
och sitter nu och är riktigt sur på mig själv
för att jag inte "orkade" åka och köpa mig
en bukett efter jobbet :(
Det hade varit pricken över i:et till maten ikväll.

Nu får det bli till att hitta på något annat.
Jag har en bunt konstgjorda tulpaner
som ser riktigt äkta ut, men det är ju inte alls
detsamma som en bukett med färska.

Gillar man både tapeter och tulpaner,
så skulle ju denna färgglada tapet
kunna vara något som fick pryda väggen.

(bilden lånad från Sanderson)

Har ni skaffat er någon bukett idag?





Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Tack söta rara du för ditt fina inlägg hos mig idag! Jag önskar också att jag hade köpt hem tulpaner, de är så vackra.

2011-01-15 @ 18:19:17
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Linda

Imorgon ska jag köpa årets första, frasiga vackra bukett! :)

2011-01-17 @ 21:20:18
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0