Formex

Nu har då Formexmässan startat idag.
Som jag skrev om i höstas så ser jag riktigt mycket
fram emot denna vårens tema, Glorious mix.
Retro, shabby chic, vintage är inte riktigt jag,
som ju  älskar glitter och glamour ;)
Nu ser jag fram emot helgen i storstaden,
och ska förhoppningsvis också hinna med lite annat kul
förutom besöket på Stockholmsmässan.

Ni vet ju att jag älskar att duka.
Så gissa om jag ska kolla in denna montern hos
Gastronomi Leverantören AB, lite extra noga;)
Tänk att få servera en god drink eller dekorera
ett fint bakverk med ätbart guld!!!!



Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag ser fram emot att se bilder och läsa om dina intryck!

2011-01-21 @ 08:55:24
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Dansbandsfrun

åh gud va roligt!! Du lär ju bubbla över av intryck sen ;)

må gott!! kram

2011-01-21 @ 17:42:44
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
Postat av: pysseliten

åhh så kul nu vart jag super avis . Ha en bra helg spana på så du kan ge oss tips .Kram

2011-01-21 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0