Cecilia

Höstens tapetnyheter börjar nu droppa in i butiken.
I Fredags fick vi två nya kataloger.
Idag ska ni få se smakprov ur Sandbergs kollektion,
"Cecilia":


(Detta är min favorit i denna tapetkollektionen,
Mönstret "Emelie" är designad av Sissa Sundling)




Förberedelserna för en omtapetsering härhemma är fullt igång.
Kommentarerna från familjen lät inte vänta på sig,
när jag visade rullarna igår ;-)

- Men mamma, inte nu igen. (Gustav)
- Vaför ska du tapetsera om här? (Louise)
- Jag tycker inte det är något fel på de tapeter vi har. (Jonas)
- Mamma, det här kommer bli årets "flopp". Jag trodde
  du hade bra smak. Tapeten är verkligen SKITFUL! (Tessan)

Haha, de brukar ju ändra sig när "helheten" kommit på plats;-)


Kommentarer
Postat av: pysseliten

:)) Ja du du är snabb .Du får ju se så mycket fitn jämt ,så kul .Kan tänka mig att man blir sugen .

Den blommiga var fin men sommrig ,jag har målata bara vitt i Ebbas rum igaraget vi kommer inte överens om en tapet så det blir en tavlevägg .Av foto som hon tagit själv som vi beställt förstoringar på .

2011-08-16 @ 08:35:19
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Det ska bli så spännande att se vilken tapet du har valt! Jag är säker på att den kommer bli urläcker.



Det ska bli kul att få bläddra i de nya katalogerna som har kommit till jobbet under tiden som jag har haft semester.



Kram!

2011-08-17 @ 08:26:43
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: pia

Hahah...heja dig :)

2011-08-17 @ 11:27:18
URL: http://baramittlillahem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0