Ny färg i Tv-rummet

Nu har höstkänslorna även kommit till mig:)
Och min "fixar-lust" är på topp igen!
Lite murrigare färger ska nu få flytta in på
Syrengatan.


Först ut till lite förändring blev Tv-rummet.
Denna hösten blir det mer av Petrol,
som ju kom insmygandes hemma hos oss
redan förra året. Nu känner jag att jag vill ha mer.....
Efter att nu ha bytt några nya kuddar och lite annat smått&gott,
så ser det ut såhär:







Borta är nu det pastelliga rosa, som kändes så somrigt .
Men det kommer förmodligen plockas tillbaka till våren.....
Älskar ju den färgen;)







Kommentarer
Postat av: pysseliten

visst är det kul att förändar med lite färg bara :)

det vart ju super detta med höstigt . Fint med den gula till .Och en härligt väggord . Vi åker från göteborg i morgon kväll ,Ska besöka vänner innan .

2010-09-27 @ 10:00:37
Postat av: petra

jag gillar oxå att förändra med piff, men vi har inte riktigt kommit så långt i detta huset att jag kan ändra så ofta som jag gjorde tidigare. Men Rom byggdes ju inte på en dag ; ) tyvärr.

Vi hade ju tänkt bo här ett tag till så det springer inte ifrån oss precis.

Petrol är en mysig höstfärg. Ni har ett jättemysigt vardagsrum



ha det gott

kram

2010-09-27 @ 14:23:45
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: Anna

vilka fina bilder. Petrol är en riktigt snygg färg. Jag vet inte vilken accentfärg jag ska ha i vårt "nya" vardagsrum...föreslog rosa för mannen men han jublade inte direkt :)

MEN vi fick en jätteläcker rosa urna/vas från Orrefors i bröllopspresent och ÄNTLIGEN tänkte jag den skulle få den plats den förtjänar...och tjaa den är som sagt rosa och då måste det ju bli det som accentfärg :)

2010-09-27 @ 19:50:06
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar verkligen ditt hem. Nu får jag massor med inspiration från denna bloggen. Jag undrar om det är okej att jag länkar från mig blogg till din blogg ?

2010-09-27 @ 20:04:17
URL: http://missaiv.blogg.se/
Postat av: Lotta

ANNA:

Vad roligt! vad glad jag blir:)))

Självklart får du gärna länka till min blogg.

2010-09-27 @ 20:51:16
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Äna i skövde

Ja! vem kommer inte ihåg den rosa fuskpälsen å baskern ;) ha ha vilken härlig tid det var Lotta kramar från Äna i skövde!!!

2010-09-28 @ 10:54:32
Postat av: Lotta

Äna:

haha,, javisst var det.

Inte mycket har förändrat sig;)

Har ni vart iväg på Karibien-resan ännu?

kramisar

P.S Vi får höras framöver:))))

2010-09-28 @ 17:13:14
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej! Jag måste fråga vad det är för spottar ni har i golvet? Och vad är det för golv, tjocklek alltså. Jag är lite sugen på att fälla in i golv men har ingen aning om vad man ska använda.

2010-09-29 @ 16:19:53
Postat av: Lotta

Erika:

Spottarna heter "Magic" och är köpta på Colorama.

och golvet bygger 10mm.

Lycka till!

Postat av: Monika

Vilken trevlig inspirationssida !! Måste höra vad tapeten du har i sovrummet heter, den svarta med stora vita blommor. Kanonfint !!

2010-11-14 @ 20:48:48
Postat av: Lotta

Monika: TACK så mycket:)))

Tapeten heter "madison". den kommer utgå nu i höst,

men finns fortfarande att få tag på.

Lycka Till med tapetvalet!

2010-11-14 @ 23:22:00
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0