Höstliga kuddar

Jag har fortfarande svårt för att inse
att hösten står och knackar på dörren:(
Har inte känt någon inspiration för något
fixande inomhus än.....;

Nu har jag inhandlat några nya kuddar,
som tillsammans med några gamla ska
ge lite förnyelse härhemma.
höstkuddar
(Lite murrigare färger ska nu flytta in)

Jag har i alla fall kommit så långt,
att jag tröttnat på det pastelliga rosa och syrénlila:


Eftersom jag är ledig idag, hoppas jag nu få lust och ork
att fixa lite under dagen.
(Känner mig tyvärr riktigt hängig och har knappt sovit inatt,
då jag har åkt på en rejäl förkylning och är febrig:(

Men alvedon har hjälpt mig många gånger förr;)

Hur är det hemma hos er?
Har ni höstkänslor och förändrat med nya färger?




Kommentarer
Postat av: pysseliten

Läckert :))) Du får se senare idag hur jag har det i storarummet lite nytt på g :) Ska bara jobba färdigt först till 15.Håller på för fullt att plocka upp paket från ellos på jobbet ,bara en paus

2010-09-21 @ 09:14:20
Postat av: fia

snygga kuddar och fina färger, här hemma så ska jag köra med vit bas och nån annan färg har inte bestämt ännu...

kanske brunt och vinrött..

2010-09-21 @ 09:46:22
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: Barbro Karlsson

Hej

Här är det tapetsering av sonen och kusinens trea som gäller. Eco Culture i hallen, Eco line i vardagsrummet, Frihetsgudinnan i köket och Union Jack i Alex rum. Bilder kommer på bloggen.



PS Thomas tapetserar, jag lagar middag. Han klarar inte av att se mig fixa det målare som han är.

2010-09-21 @ 19:13:21
URL: http://coloramamariestad.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Oj då, det lät inte bra! Hoppas du kryar på dig snart.



Jag är sugen på att höstfixa här hemma, men just nu har vi flera större renoveringsprojekt på gång, så piffandet får vänta lite.



Kram Pernilla

2010-09-21 @ 21:04:04
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.com
Postat av: Proforma - Irene

Jodå, jag har tagit fram kuddarna jag köpte förra hösten som ser ut som de petrolfärgade kuddarna du också har+ en nyköpt pläd i samma färg. Lite är allt kul att ändra på nu när vi går mot höst!



Tråkigt med förkylning, hoppas du snart blir bra! Jag är mer av den sorten som låter sjukdomen ha sin gilla gång och inte låtsas som att man inte är sjuk! :) Tar väl bara till Alvedon om febern är jättehög och huvudet värker!

Kram

2010-09-22 @ 00:05:02
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0