Sonos+Spotify=sant!

Vilken härlig nyhet jag fick häromdagen!
Spotify har hittat sin första partner inom hårdvara.
Och till min LYCKA så är det tillsammans med mitt
musiksystem Sonos!

Jag har ju pratat gott om Sonos förut,
och är supernöjd med systemet.
Men var det något jag saknade så var det just detta.
Visst har det gått att använda Spotify också förut,
men då genom datorn. Nu blir ju allt mycket enklare:)
Min anläggning är nu uppdaterad,och jag kan nu
välja och vraka bland Spotifys alla låtar:)
(Här finns en demo om hur det fungerar)

Massor av spellistor ska nu göras.
En låt som spelats flitigt ett tag hos mig är denna låten.
Den finns nu med på min mest spelade "lista"
Jisses,  vad SNYGG karln är!!!
Nu får vi nog ta och boka den där "Ladies night" kvällen snart tjejer;)


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Det låter ju perfekt med ett sådan musikanläggning! Är på jakt efter en ny anläggning i framtiden och en sådan här är väl framtiden kan jag tro, trådlöst och allt! Men funkar den ihop med vilken dator som helst... och vad kostar den?

Kram

2010-10-02 @ 23:11:33
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Proforma:

Ja, systemet ska nog fungera med vilken data som helst. Startpaketet kostar ca 13 000 tror jag. Då får du 2 zon-player. (kan då spela trådlöst i 2 rum)

+ en fjärrkontroll. Högtalare tillkommer.

Sedan kostar en ny zon-player ca 5000kr till varje extra rum. Kan om sagt verkligen rekommendera detta:))))

2010-10-03 @ 10:12:06
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi har oxå planera på att installera sonos. MEN tyvärr så blir det inte alltid som man tänkt sig, andra saker som vi måste lägga pengarna så det får ligga lite på is..men någon gång så :)

2010-10-03 @ 14:53:13
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0