Färg-glatt på mässan

I helgen har det varit villamässa i Lidköping.
Massor av besökare hade vi i vår monter då jag jobbade
tillsammans med Colorama-kollegor från Mariestad, Skövde, 
och Lidköping igår:)
Besökare som ville provmåla en ny kulör hemma,
fick möjlighet att få med sig en provburk gratis!


Tänk på att färg påverkas beroende på ljussättning,
naturliga ljuskällor och omgivningen.
Att provmåla en kulör är därför något jag rekommenderar.
(En provburk kostar ca 49kr och täcker några kvm)

Har du planer på att måla om något i höst?
Vilken kulör lockar dig?

Själv har jag planer på att måla om lite framöver.
Men först ska alla påbörjade uteprojekt bli klara.
Idag har vi tillbringat hela långa dagen med att gräva och köra sten.
Känner att jag har valkar i handflatorna nu:(
Men fint blir det:) Bilder kommer........







Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har två rum att måla, ett "medie-förvarings-rum" och så gästrummet..Dom kommer få den spännande kulören, VITT :-) Däremot kommer nog möblerna i gästrummet blir litemer färgglada!

2010-10-04 @ 10:12:46
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag har planer på att måla 2 gamla barnsängar till E & O. Vill ha några färgglada färger i helblankt. De från Colorama såg lovande ut.

Kram

2010-10-04 @ 21:36:20
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Barbro Karlsson

Hej lotta



Kan du maila lite bilder till mig? Ska rapportera till huvudkontoret och kanske även på bloggen om det är ok för dig?

2010-10-04 @ 22:14:46
URL: http://coloramamariestad.blogspot.com
Postat av: Fia

ÅÅÅ måste ha vart hur kul som helst och träffa allt folk, kunna ge råd och inspiration.

Själv ska jag upp på Hem & Villa mässan i Älvsjö som börjar på torsdag för att "supa" in mig massor av tips och ideer...



Det där med måla, just nu är det färgen VITT som hägrar om man nu kan kalla det någon färg ;)

ååå jag tror nog att jag börjar bli lite less oxå på allt målande efter denna sommar...



men lite svartgrått i en av twinsens del och sen lite tapet i stora tjejens rum så hittar man nog tillbak till lite mer färg ;)



ha det toppen

2010-10-04 @ 22:46:00
URL: http://www.villabernsborg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0