Julgodis från Åhlens


När jag senast var i Göteborg och kom in på Åhléns,
så fick jag syn på följande julgodis.
Detta gjorde att jag nu börjar längta till advent:



(egna mobil-bilder från Åhlens i Göteborg)

Nu slutade min ju min dotter konståkningen i somras.
Annars hade jag nog inte kunnat motstå att klä hennes
gran med dessa söta skridskor som kostar 69kr/st:




Men inte behöver man vara ledsen för det.
Det finns såååå mycket annat "smått och gott":
Varför inte något till mig själv, Kanske en egen gran i år?
Jag som älskar höga skor och stövlar skulle då förgylla den med dessa;)


Eller ett rosa läppstift, det är något jag också tycker om:


Ja, det är ingen risk att jag inte skulle hitta pynt till min gran,
Åhléns hade gott om "julkulor" som jag skulle vilja ha:











Kommentarer
Postat av: pysseliten

läcket värre :) Jag vill helst inte ha gran hoppar nog i år. Men det finns en hel del läckert Jag köpte silver och blått för ett par år sen. Men blått vekar vara ute ;( Ser det är rosa som gäller nu :) Tänkt vad man handlar igentligen önska jag spara mer och reste mera ;) Hoppas på att mannen vinner på turslipsen i morgon :))) Ha en bra dag

2010-11-13 @ 08:29:48
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Annika

Åh vad fina, tack för tipset.

Är allt från Åhlens?



Ha en riktigt trevlg helg!

Kram!

2010-11-13 @ 08:40:40
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Lena L

Längtar också till advent! Julkulorna på Åhlens hade en sådan inverkan på mig också när jag såg dem i Stockholm förra veckan! Tyckte skridskon var så fin och ångrar nu att jag inte köpte någon. Finns väl i Skövde också förhoppningsvis.

2010-11-13 @ 09:44:38
Postat av: Åsa

Jag köpte julgranskulor på Åhlens för något år sedan. De har verkligen massor då men i år verkar de ha utökat sitt sortiment. Måste nog ta mig dit igen. kram Åsa

2010-11-13 @ 12:53:15
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0