Jul från SIA

Efter att jag fyndat så häromdagen,
så tyckte jag att jag kunde kosta på mig
några "lyxigare" julsaker som jag gärna ville ha.
Titta här vilka fina grejor jag hittade från SIA:

(ett par glansiga ljus fick följa med hem)





(liksom den fina röda rosen)


(och ett par snygga  brickor/tallriksunderlägg)



Och här finns det fler godsaker ur SIAS "red christmas"






Ni börjar nog ana vilken färg som ska dominera
hemma hos oss denna julen ;)
Och nu är det inte långt kvar tills alla julkartonger
kommer fram på Syréngatan.
Känner att jag inte kommer kunna hålla mig
tills på Söndag ;)
Är ni sugna på att ta fram erat julpynt?

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Jag är jätte svag för Sias produkter, jag tycker de är så fina. Jag börjar bli riktigt sugen på att ta fram ljusstakar och stjärnor, de ger en så mysig stämning.



Kram

2010-11-22 @ 20:45:01
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: pysseliten

jag tog fram det ikväll Är ledig i morgon så då blir det att pynta upp :=) Var så sugen så jag börja lite ikväll .

2010-11-22 @ 21:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0